Toon posts:

Al een week geen e-mail meer..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.. als ik het via Outlook probeer.

Via www.webmail.nl kom ik er wel in.. terwijl ik zeker weet dat ik geen instellingen heb gewijzigt, of verkeerd heb staan, in Outlook

Via Outlook Express ook niet trouwens.

Raar.

Ligt het aan mij, aan Outlook of aan @home?

@Home Zwolle btw.

Mail1.home.nl, mail2.home.nl en mail3.home.nl geprobeert.

Allemaal deze error meteen, dus echt METEEN.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Raar?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Heb je misschien een virusscanner geinstalleerd?
Ik had hier een pc staan, met BugBear en NAV2002. Norton werd afgesloten door bugbear, en zo kon er geen mail meer ontvangen worden. (Norton maakt zelf een soort POP/SMTP server).

Verwijderd

Topicstarter
Damn! Dat is een goede! Ja! dat kan het zijn dus.. ? Ik heb Norton Systemworks geinstalled, en daarmee een virusscanner..

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe los ik het nu op dan?

Verwijderd

stel eens STMP.home.nl in (8>

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
of SMTP

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 01:07:
Maar hoe los ik het nu op dan?
www.symantec.com... kun je een tooltje downloaden om bugbear te scannen en evt. te verwijderen...

Verwijderd

NAV veranderd je mailinstellingen in outlook, effe je accounts openen en effe kijken of ie niet jenaam@nortonantivirus.mail.nl of ieter er van heeft gemaakt was bij mij wel het probleem.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Waren de pop en smtp niet allebei gewoon "mail" ? meen dat ooit bij een @homer gezien te hebben...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Pop en SMTP zijn beiden gewoon mail.home.nl.

En mn mailinstellingen in Outlook staan 100% goed.

Maar ik heb nu in Norton Systemwork een aantal dingen verandert, door de tip van freakstar. En nu doet hij het weer. Je moet het maar weten.

Bedankt iig, voor het helpen bij het oplossen van dit probleem! Zeer tof!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Ik heb ook @home en de standaard instellingen voor POP en SMTP zijn gewoon mail en meer niet, dit zegt hun eigen informatie, tenminste, dat deed het een jaar of 2,5 geleden nog wel en ik heb het sindsdien vaak genoeg opnieuw ingesteld en het werkt nog steeds.
Bugbear vind ik ook nog wel een goede optie. Schiet me nu te binnen, als je je mail vanaf een andere computer wilt bekijken is het inderdaad mail.home.nl

edit:
Je moet er ook niet even een paar minuutjes tussen uit gaan als je bent begonnen met typen.

Ceci n'est pas une signature!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Het is in ieder geval op dit moment. mail.home.nl ze hebben onlangs de domein namen verandert. Als je bijv. een tracrt doet naar je eigen ipadres zul je zien dat het is verandert nl: voorheen was het bijv. cp11111-a.ov.nl.home.com is dat nu cp11111-a.ov.home.nl

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Pagina: 1