Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

sw23 mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met mijn keyboard te modden, alleen ik zit nu nog met een probleem.
Het gaat om dit bord Afbeeldingslocatie: http://www.bboy.nl/modden/pics/keybord10.jpg Zoals je ziet heb ik hem geel gespoten, er komt nog een blauwe neon kabel in te liggen. Maar ik zit nu te denken of ik de toetsen ook moet spuiten of dat ik ze gewoon moet laten zoals ze zijn. En het plaatje wat normaal bovenaan zit voor de extra functies, wat ik daarmee moet doen?

Graag jullie mening en advies...

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 00:03:
Ik ben bezig met mijn keyboard te modden, alleen ik zit nu nog met een probleem.
Het gaat om dit bord [afbeelding] Zoals je ziet heb ik hem geel gespoten, er komt nog een blauwe neon kabel in te liggen. Maar ik zit nu te denken of ik de toetsen ook moet spuiten of dat ik ze gewoon moet laten zoals ze zijn. En het plaatje wat normaal bovenaan zit voor de extra functies, wat ik daarmee moet doen?

Graag jullie mening en advies...
Uhhhhmmmm je kunt de toetsen wel spuiten en dan nieuwe letters er op plakken dat is het mooiste..... En voor die extra toetsen.... Hmmmm.. Geen idee :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
tsja, van die creme gekleurde toetsen staan op geel niet echt denderend, maar nieuwe letters erop plakken, die ook nog lang blijven zitten??

is maar 1 goede manier, ze daarna met blanke lak overspuiten, maar is wel een ontiegelijk ******klusje :P

en ik ken die toetsenborden, ben benieuwd of daarna et ding nog lekker typt

suc7

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Of je moet natuurlijk gewoon voortaan blind typen >:)

You are free to do as we tell you to

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 15:52

spacy

+++

Woei, da's echt kanariegeel! >:)

ben benieuwd hoe je het op gaat lossen met de toetsen donkere kleur met witte of gele letters zou het mooiste staan denk ik.

Verwijderd

cypher21 schreef op 15 oktober 2002 @ 00:12:
tsja, van die creme gekleurde toetsen staan op geel niet echt denderend, maar nieuwe letters erop plakken, die ook nog lang blijven zitten??

is maar 1 goede manier, ze daarna met blanke lak overspuiten, maar is wel een ontiegelijk ******klusje :P

en ik ken die toetsenborden, ben benieuwd of daarna et ding nog lekker typt

suc7
Je moet proberen zo dun mogelijke laag lak eroverheen te doen omdat anders de toetsen hopeloos vast blijven zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Het liefste wil ik de toetsen ook spuiten in het blauw, omdat mijn server kast ook blauw wordt. Alleen waar haal ik die spickers vandaan of moet ik die zelf maken?

Nog bedankt voor jullie advies en het blind typen is ook nog een optie. :*)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07

chromeeh

the Gnome

Die stickers kun je bij de meeste zaken die ook van die waarschuwings bordjes enzo verkopen :) Je hebt ze in allerlei maten en ze blijven heel erg goed zitten :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Spuit je dan die toetsen ook in GoT blauw? :P

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat ;) .

w00t

Verwijderd

Wel leuk gedaan die mod alleen de kleur, ach ja je moet wat he

Verwijderd

Ik zou als ik jou was de toesten ook n kleurtje geven natuurlijk..
Maar misschien wel n andere kleur, anders wordt t zo geel he ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:30:
Ik zou als ik jou was de toesten ook n kleurtje geven natuurlijk..
Maar misschien wel n andere kleur, anders wordt t zo geel he ;)
Ik was van plan om deze blauw gaan te spuiten. Alleen de letters, cijfers, enz. om die erop te krijgen is nog ff brainstormen. O-)

Verwijderd

als je alles spuit ben je tenminste een echte tweaker die blind kan typen

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:13
Tja ik zou gewoon leren blindtypen, mijn ervaring met blanke lak is dat de toetsen er niet echt soepeler op worden.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niets gedaan met de toetsen, ik heb wel alvast een neon kabel erin ingelegd. En ik denk dat ik voorlopig nog niets met de toetsen ga doen. Dat is voor latere zorg. Met de paar toetsen die ik er nu in het zitten, moet ik zeggen dat het wel mee valt met de kleur, het is niet lelijk ofzo. Binnenkort meer pics op mijn site.

Afbeeldingslocatie: http://www.bboy.nl/mod/pics/key-neon01.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 00:03:
Zoals je ziet heb ik hem geel gespoten, er komt nog een blauwe neon kabel in te liggen.
mooie blauwe neonkabel :P beetje last van kleurenblindheid? of ik dan 8)7

nah et ziet er toch wel ff een potje vreed uit. nice.

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:15

madwoody

Connection reset by ME

Persoonlijk zou ik zwarte toetsen nemen met gele stickers voor de letters. Ok, past dan niet meer helemaal bij je blauwe kast maar mij lijkt dat er veel beter uitzien :)

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 13:42:
[...]

mooie blauwe neonkabel :P beetje last van kleurenblindheid? of ik dan 8)7

nah et ziet er toch wel ff een potje vreed uit. nice.
thx,

aan de kleur ben ik ook aant twijfelen of het wel blauw is. Op de verpakking stond dus blauw. Maar lijkt groen, maar als ik een groene bekijk is dat echt groen. Dus een beetje afwijkend, kijk maar naar de rode ccfl's die zijn roze. Dus ik weet het niet 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 14:46:
[...]

thx,

aan de kleur ben ik ook aant twijfelen of het wel blauw is. Op de verpakking stond dus blauw. Maar lijkt groen, maar als ik een groene bekijk is dat echt groen. Dus een beetje afwijkend, kijk maar naar de rode ccfl's die zijn roze. Dus ik weet het niet 8)7
Na 3 keer kijken zie ik er toch wel een beetje blauw in, maar als je het als eerste aan mij vroeg (De eerste keer kijken) zou ik groen zeggen

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11

Freaked

..

Hoeveel was je voor die neonkabel kwijt? :x

Zwart op geel staat mooi, gewoon blind typen.. maar met die bovenste toetsen :/ Witte stift ofzo?

..

Verwijderd

Topicstarter
Freaked schreef op 16 oktober 2002 @ 14:49:
Hoeveel was je voor die neonkabel kwijt? :x

Zwart op geel staat mooi, gewoon blind typen.. maar met die bovenste toetsen :/ Witte stift ofzo?
Ik heb er eigenlijk nog niets voor betaald. Ik loop op dit moment stage bij een computerbedrijf en daar verkopen zijn mod spullen wat ik met korting kan kopen. >:) Dus ik ben daar heel erg blij mee :*)
Ik laat weten wat ik er voor betaald heb.
Pagina: 1