Toon posts:

Logo voor de site

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site :) dat is al bekend bij de meeste hier. :) zie mijn sig.

Op deze site heb ik een logo, dit logo is nogal slap en slecht. Ik ben namelijk niet een genie in het maken van deze toch mooie site opvulling.

Nou is mijn vraag? Doen de meeste mensen dat zelf?? Hoe kan je het oplossen als je toch een mooi logo wil??

Ik wil er foto's in verwerkt hebben van spelers uit ons team. De foto's kan je vinden op onze site. (www.vvdem.nl).

Nou ken ik de bekende fotosoep topics? Is het toegestaan te vragen of mensen hier toevallig tijd over hebben en voor mij een paar schetsen/ideeen? kunnen showen? En e.v.t. een voorbeeld logo willen maken?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

`k Vinnet een beetje neigen naar reclame voor je site. Maarja wie ben ik.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Vind ik ook. Logo's maak je overigens in Illustrator. En als je een mooi logo wilt en niet in staat bent er 1 te maken dan besteed je het uit.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
OzBoz schreef op 14 oktober 2002 @ 23:24:
Vind ik ook. Logo's maak je overigens in Illustrator. En als je een mooi logo wilt en niet in staat bent er 1 te maken dan besteed je het uit.
illustrator? wat is dat voor programma?

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Dat is netzoiets als Photoshop maar dan heel anders.
Vector based als ik me niet vergis.
Van Adobe

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Een logo is een vaak strak beeldmerk bestaande uit niet al te veel kleuren, meestal gemaakt in een vector programma. Waar jij op doelt is volgens mij toch meer een banner.
Je mag volgens mij eigenlijk niet vragen of iemand het wil doen, en ik denk zelfs dat dit topic al vrij ver gaat.
Er zijn natuurlijk altijd een paar mensen die voor een euro-tje of 50 iets in elkaar willen smijten. :)
Ik zou zeggen; pak er eens een tutorial bij en laat alle creativiteit die je hebt los.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

XLerator schreef op 14 oktober 2002 @ 23:31:
Dat is netzoiets als Photoshop maar dan heel anders.
Vector based als ik me niet vergis.
Van Adobe
:? Logisch....

Misschien handig: http://www.adobe.nl/products/illustrator/overview.html

[ Voor 0% gewijzigd door OkkE op 14-10-2002 23:40 . Reden: +Link ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

As ik me niet vergis zei ik ;) Deed ik dus wel :P

Verwijderd

fotosoep

Verwijderd

Wat jij zoekt...is idd een banner die je als logo wilt gebruiken.
De gene die de bestaande heeft gemaakt kan met wat meer tijd en ms moeite een veel beter voor je maken. Praat er samen over wat er in moet staan en laat de naam duidelijk zien. Succes.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:19:
Ik heb een site :) dat is al bekend bij de meeste hier. :) zie mijn sig.

Op deze site heb ik een logo, dit logo is nogal slap en slecht. Ik ben namelijk niet een genie in het maken van deze toch mooie site opvulling.
ik noem dat nog niet eens een logo maar gewoon een of ander header-plaatje.
Nou is mijn vraag? Doen de meeste mensen dat zelf??
ja, waarom niet?
Hoe kan je het oplossen als je toch een mooi logo wil??
uitbesteden. leren hoe je wel een mooi logo kan maken (kijk in de 'wat is je favoriete logo'-draad en leer wat wel en niet kan). er een jatten en je eigen naam er onder zetten >:) (werkt niet altijd!).
Ik wil er foto's in verwerkt hebben van spelers uit ons team. De foto's kan je vinden op onze site. (www.vvdem.nl).
dit riekt al heel erg naar 'maak 't even voor mij'? foto's kun je in logos over het algemeen gewoon vergeten, dat verkloot de strakheid ervan. je kunt wel met illustrator de zwik overtrekken, dat werkt misschien.
Nou ken ik de bekende fotosoep topics? Is het toegestaan te vragen of mensen hier toevallig tijd over hebben en voor mij een paar schetsen/ideeen? kunnen showen? En e.v.t. een voorbeeld logo willen maken?
nee, lees hiervoor de faq.

teveel zooi, te weinig tijd

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ten eerste is ene logo een beeldmerk, foto's erin verwerken werkt dus ook niet echt.
Ook is het het mooist als je je logo in een vector programma maakt zoals Illustrator en Fireworks.

Probeer op internet wat te zoeken en probeer het gewoon!

http://flickr.com/photos/itommy/

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

spuit 11 spuit modder

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Ik heb een kwartiertje geleden gemaild :)

Het was niet bepaald voor het eerst zeg maar. Misschien moesten we die modderpomp maar eens gaan afsluiten... ;)

Ik zal het topic trouwens ook maar op slot doen, want zelfs in de FAQ staat al dat je Illustrator moet hebben. En als je dat niet kent, dan moet je eerst maar eens wat huiswerk gaan doen voor je er uberhaupt aan denkt om een website of logo-dinges te maken. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.