Ik krijg het niet voor elkaar om Norton Antivirus te installeren op mijn laptop. Ik heb ook vorige versies geprobeerd maar allemaal hetzelfde probleem. Ik krijg telkens de volgende error:

Mijn laptop staat dus op een netwerkje. Op mijn desktop kon ik Antivirus zonder problemen installeren.
Via de supportsite van Symantec kwam ik een pagina van Microsoft over deze error (error 1606), ik moest iets in veranderen in het Register, iets met Common Administrative Tools. Echter dit staat er bij mij niet in (op mijn desktop ook niet). Dus heb ik het er zelf maar bij gezet. --> nog steeds het probleem.
Ander pagina's op Microsoft zeiden dat ik het doel van Mijn Documenten moest veranderen. --> geen resultaat.
Ik heb laptop van het netwerk gehaald --> ook niks
Ik heb Mijn Documenten gekopieerd naar het adres van de error --> helpt ook niet
Ik snap ook niet waarom en waardoor Norton over het netwerkiets gaat zoeken
Wie weet hierop een antwoord en kan mij uit de brand helpen?
Ik snap ook niet waarom Norton het netwerk en naar mijn desktop verwijst!

Mijn laptop staat dus op een netwerkje. Op mijn desktop kon ik Antivirus zonder problemen installeren.
Via de supportsite van Symantec kwam ik een pagina van Microsoft over deze error (error 1606), ik moest iets in veranderen in het Register, iets met Common Administrative Tools. Echter dit staat er bij mij niet in (op mijn desktop ook niet). Dus heb ik het er zelf maar bij gezet. --> nog steeds het probleem.
Ander pagina's op Microsoft zeiden dat ik het doel van Mijn Documenten moest veranderen. --> geen resultaat.
Ik heb laptop van het netwerk gehaald --> ook niks
Ik heb Mijn Documenten gekopieerd naar het adres van de error --> helpt ook niet
Ik snap ook niet waarom en waardoor Norton over het netwerkiets gaat zoeken
Wie weet hierop een antwoord en kan mij uit de brand helpen?
Ik snap ook niet waarom Norton het netwerk en naar mijn desktop verwijst!