Schop een modje blijft onbezocht door modjes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Ik zie het soms vaker, maar vanavond ook weer. Ik heb een topic in SM geplaatst rond 21:00, maar tot nu toe is er nog geen modje geweest die er op reageerd. En ik zie het wel vaker gebeuren.

Met welke regelmaat kijken de modjes in SM en zou dit misschien vaker moeten gebeuren?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou bijna denken dat ze ook nog een sociaal leven hebben naast GoT... Geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wow wel 2 uur geen modje langsgekomen joh :? :P

dat is nogal erg weinig, als er dagen niemand komt moet je eens in iemands arm knijpen of er nog iemand leeft :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

edit

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 19:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Here we go again... Mods hebben ook een leven, en er is geen enkele idioot die onbetaald 7 dagen per week 24 uur per dag SM in de gaten gaat houden :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat maakt het uit hoelang een sem melding er staat ?

Als het niks ernstigs is (bijvoorbeeld een zoekvraag) zou je eventueel zelf de topicstarter kunnen helpen door een linkje te plaatsen naar een ander topic.

Mocht dit niet werken (mensen posten door of maken een zooi van het topic, geflame etc.) of is er iets meer ernstig aan de hand (warez request, warez post etc.) dan is er altijd wel iemand met GM rechten online. (lunatic is er toch altijd ;))

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 14-10-2002 23:14 . Reden: Aanpassing ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Kom op mensen, de HK, 's avonds. Met 4 mods... wat zeg ik, 5 mods..... 1 van hen zou toch wel in SM kunnen kijken of vergis ik me nu?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee ik was juist diegene die al 2 hele uren niet in SM had gekeken (hijs nu dicht trouwens :o)...

maar nee, ik ben er wel ubervaak, maar soms doe ik er ook andere dingen naast, en soms heb ik gewoon geen zin om op GoT te surfen, maar dan doe ik ff IRCen...

tis niet zo dat je als mod meteen moet modden als je ook maar achter een PC bevindt.

je doet het gewoon wanneer je zin hebt.

en 2 uur is echt verschrikkelijk weinig hoor... dan is er niks aan de hand. Of het moet iets van een crackrequest zijn ofzo, maar een nutteloze opsomming in HK vind ik eerlijk gezegd geen prioriteit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

'Heftige' dingen hebben (volgens mij) meestal niet zo'n lange doorlooptijd. 'normale' meldingen blijven over het algemeen wachten op de betreffende forummods. Die kunnen de boel toch vaak beter beoordelen dan een langsfietsende GM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

NEEEEE BRAAAANDDD!!!

Twee hele uren!!!

gaan we weer een old skool "we zijn traag" of "SU wel heel vol" LA-topic krijgen? Achja, we hebben nu zo weinig klachten staan in la, dat deze wel even kan blijven :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Neuhj, maar het ging me ook niet per sé om dit voorbeeld. Ik heb het wel 'ns gezien dat er best een hele avond SM topic onbeantwoord bleven terwijl de mod gewoon lekker aan het modden was.

Ik bedoel dus ook niet te zeggen dat modjes continu achter elkaar moeten modden, maar ik krijg soms het gevoel dat er wat weinig in SM gekeken wordt, vergeleken met de tijd die moderators spenderen aan modereren :)

En echt, gelijk gaat iedereen van "Here we go again" en zow, maar ik bedoel dit ab-so-luut niet als flame of dat ik jullie beschuldig van werkweigering of zow, maar ik constateer iets en ik denk dat daar verbetering in gebracht kan worden. Zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
[Airwolf] schreef op 14 oktober 2002 @ 23:12:
Wat maakt het uit hoelang een sem melding er staat ?

Als het niks ernstigs is (bijvoorbeeld een zoekvraag) zou je eventueel zelf de topicstarter kunnen helpen door een linkje te plaatsen naar een ander topic.

Mocht dit niet werken (mensen posten door of maken een zooi van het topic, geflame etc.) of is er iets meer ernstig aan de hand (warez request, warez post etc.) dan is er altijd wel iemand met GM rechten online. (lunatic is er toch altijd ;))
was jij niet diegene die zeurde over de afhandeling van IT SM's :?

Maar geef die arme mOrPhie gewoon modrechten dan kan ie z'n eigen meldingen afhandelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het verschil zit hem er gewoon in dat SM min of meer 'verplicht' is. Wat ik daarmee bedoel, is, dat je die 'moet' afhandelen.

Soms heb je als modje ff geen zin in (actief) modereren... dan reageer je hier en daar... ondertussen beetje IRC enzo... zo heel af en toe kom je eens in een draadje terecht wat je dan toch ff sluit...

maar niet actief op zoek naar moderaties ofzo. En dan 'kan' het wel eens gebeuren dat je ff een uurtje of 2 (;)) niet in SM kijkt...

Modereren is (gelukkig maar) niet verplicht, en in SM kijken derhalve ook niet (maar gelukkig wordt dat meestal snel afgehandeld omdat er meerdere mods zijn, en bijna iedereen neemt wel zn eigen 'verantwoordelijkheid' daarin.)

En nogmaals, 2 uur is dus helemaal niet zo lang. Ook al lopen er misschien meerdere mods rond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Mwah, ok, een SM-topic dat er 2 uur lang staat is misschien niet lang, maar ik heb het in ieder geval niet vaak voor zien komen. Normaliter zijn jullie juist retesnel ;) :+

Maar ik dank jullie voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik moet toegeven dat ik bijna nooit in SM kijk. Ik neem de topiclist door, open twijfelachtige topics en kijk of ik bijstuur, topictitel wijzig of wat hints geef, of een topic op slot doe :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik eis dat mijn SM meldingen binnen 2 minuten opgelosd worden anders zijn jullie rotmots!!!!!!!!!!1111
Geez jullie moeten topiks op slot doen, jullie worden nix voor nix betaald luilakken!!!!!!!!!!!11111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 13:33
JvS schreef op 14 oktober 2002 @ 23:51:
ik moet toegeven dat ik bijna nooit in SM kijk. Ik neem de topiclist door, open twijfelachtige topics en kijk of ik bijstuur, topictitel wijzig of wat hints geef, of een topic op slot doe :).

Idem hier. Ik kijk eens in de zoveel tijd in SM om meerdere topics gelijk af te handelen (vrij vaak heb ik ze al afgehandeld vóórdat ik ze in SM zie :P ) of ik kijk er direct als ik een poosje afwezig ben geweest. Iig is het niet m'n favoriete forum :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:08

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik vind dat elk modje een SMS'je moet krijgen zodra er een topic uit zijn forum in SEM terecht komt. Het is een schande dat er zo traag wordt gereageerd :( Het excuus van sociaal leven is natuurlijk belachelijk, dat doe je maar een andere keer.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zelf kom ik alleen in SM als ik niks te doen heb of me verveel.. Heel vaak sluit ik al topics eer ik een SM daarvan zie :)

Vroeger was ik zelf ook een fervent SM poster en had ik ook min of meer onbegrip voor de alhier besproken relatie Mod - SM, dus ik begrijp Morphie wel. Maar nu ik zelf Modje ben, begrijp ik eindelijk deze relatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Wokschotel schreef op 15 oktober 2002 @ 07:08:
Ik vind dat elk modje een SMS'je moet krijgen zodra er een topic uit zijn forum in SEM terecht komt. Het is een schande dat er zo traag wordt gereageerd :( Het excuus van sociaal leven is natuurlijk belachelijk, dat doe je maar een andere keer.

I'm sorry ;(

we're not worthy :'(
:{

* D2k wil ff meedelen dat er geen P&W in de lijst staat *D

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:18:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Gebeurt wel vaker.
Als je een P&W topic in SM zet, is het meestal al opgelost voordat het SM topic gepost is. *D

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:18:

[...]

I'm sorry ;(

we're not worthy :'(
:{

Jah, zo kun je het ook weer zien. Als er geen SM-items over het forum dat je modereerd staan, dan heb je waarschijnlijk goed gemod... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mOrPhie schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
Ik zie het soms vaker, maar vanavond ook weer. Ik heb een topic in SM geplaatst rond 21:00, maar tot nu toe is er nog geen modje geweest die er op reageerd. En ik zie het wel vaker gebeuren.

Met welke regelmaat kijken de modjes in SM en zou dit misschien vaker moeten gebeuren?

Iedere 30 min is gemiddelde (en dat is inclusief s'nachts) :+
En nee dat lijkt me wel vaak genoeg :)

Oh en er staan geen SPV en SGD topics in SM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

whoami schreef op 15 oktober 2002 @ 09:28:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Gebeurt wel vaker.
Als je een P&W topic in SM zet, is het meestal al opgelost voordat het SM topic gepost is. *D

we zijn goed 8-) *D

het P&W tag-team 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:33:
we zijn goed 8-) *D

het P&W tag-team 8-)
Dat komt omdat P&W'ers geen SM posten maar het op IRC of ICQ doen :P Uitslovert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Glimi schreef op 15 oktober 2002 @ 09:40:
[...]

ssssssssssssssssssssssssssssst :*
(vanmorgen nog 2 SM's gesloten hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Glimi schreef op 15 oktober 2002 @ 09:40:
[...]

Da's ook waar.
* whoami vind dat er wel meer in SM mag gepost worden door P&W'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
Abbadon schreef op 15 oktober 2002 @ 01:21:
Idem hier. Ik kijk eens in de zoveel tijd in SM om meerdere topics gelijk af te handelen (vrij vaak heb ik ze al afgehandeld vóórdat ik ze in SM zie :P ) of ik kijk er direct als ik een poosje afwezig ben geweest. Iig is het niet m'n favoriete forum :+

Tja, da's soms wel te merken ja :)

Zodra er een PMG-topic in SM staat hoef je meestal alleen maar te kijken wie het topic al gesloten heeft.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:46:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
ssssssssssssssssssssssssssssst :*
(vanmorgen nog 2 SM's gesloten hoor ;) )
Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandel :? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 10:05:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandel :? >:) :P

Omdat PMG en OM lang niet zo populair en zo druk bezocht zijn als P&W. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oja :?

15 Oktober 2002, 10:40
P&W = 79 topics
PMG + OM = 74 topics + 50 topics = 124 topics
(incl slotjes)

Hoezo druk bezocht :? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Azrael schreef op 14 oktober 2002 @ 23:21:
[...]

was jij niet diegene die zeurde over de afhandeling van IT SM's :?
Dat was ik volgens mij (.. oa in ieder geval)
Maar toen duurde het ook echt wel langer dan 2 uur, een dag ofzo was toen geen uitzondering :o

:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 10:40:
Oja :?

15 Oktober 2002, 10:40
P&W = 79 topics
PMG + OM = 74 topics + 50 topics = 124 topics
(incl slotjes)

Hoezo druk bezocht :? :z

hmmz
vroeger was er toch een script dat we het aantal posts ook konden zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat kun je ook gewoon op de voorpagina van het forum zien :)

15 oktober 11:06
PMG: 419048
OM: 172812
P&W: 352652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandel :? >:) :P

Omdat anderen dat wel eens voor jou doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 11:06:
Dat kun je ook gewoon op de voorpagina van het forum zien :)

15 oktober 11:06
PMG: 419048
OM: 172812
P&W: 352652
ik bedoel per dag/week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 11:10:

[...]
ik bedoel per dag/week ;)
De de hoeveelheid topics door het aantal weken dat GoT oud is en voila, één gemiddelde. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter

[...]
kan ze wel ff regelen hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Er staan bijna geen SG en HK topics in SM, de rest kan ik niks mee :P

in LA zijn ze trouwens wel snel:
ik ben stout

:D

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 23:59
Wokschotel schreef op 15 oktober 2002 @ 07:08:
LOL :P

Ben het met topicstarter eens dat als er 5 mods zijn er zeker in de HK-spitsuren, dus met name 's avonds (tussen 19:00 en 1:00) als mensen lamme dingen gaan posten en/of soms met een slokje te veel op topics gaan zitten openen of flames posten, er toch elk uur wel een HK-mod even op SeM kan klikken.

Niet dat het raar is als 't een keer niet gebeurd, en 2 uur is echt niet zo'n lange tijd, en de wereld vergaat waarschijnlijk ook niet als zo'n topic een uur langer in HK staat (tot nu toe niet, iig :D ) dus tenzij het om de haverklap gebeurt zie ik het probleem niet echt, voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Zucht.

Die 5 (???) HK modjes kunnen niet eens modereren in techfora. De litemods in elk geval al niet.
Dus dat klopt niet echt helemaal wat je nu blaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 16 oktober 2002 @ 11:44:
Er staan bijna geen SG en HK topics in SM, de rest kan ik niks mee :P

in LA zijn ze trouwens wel snel:
ik ben stout

:D
Dat is euh.... snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik had JvS op die usert gewezen vóórdat hij dat topic opende..

Een soortgelijk topic werd eerst in OM gesignaleerd en is op hetzelfde minuut naar TC gemoved. JvS kan het bevestigen :P 8)

Late edit:
dreeke schreef op 16 oktober 2002 @ 12:03:
Zucht.

Die 5 (???) HK modjes kunnen niet eens modereren in techfora. De litemods in elk geval al niet.
Dus dat klopt niet echt helemaal wat je nu blaat :P
Huh? En LuNaTiC dan :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

BalusC schreef op 16 oktober 2002 @ 13:31:
Ik had JvS op die usert gewezen vóórdat hij dat topic opende..

Een soortgelijk topic werd eerst in OM gesignaleerd en is op hetzelfde minuut naar TC gemoved. JvS kan het bevestigen :P 8)

Late edit:[nohtml]
[...]
[/nohtml]Huh? En LuNaTiC dan :? :X

LuNaTiC is geen meervoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
dreeke schreef op 16 oktober 2002 @ 13:42:

[...]

LuNaTiC is geen meervoud :P
Maar even voor de duidelijkheid. Jij (lite-mods) mag dus geen SM topic sluiten of zow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

mOrPhie schreef op 17 oktober 2002 @ 12:12:
[...]

Maar even voor de duidelijkheid. Jij (lite-mods) mag dus geen SM topic sluiten of zow?

mag en kan ie wel :)

Pagina: 1