Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
dat is nogal erg weinig, als er dagen niemand komt moet je eens in iemands arm knijpen of er nog iemand leeft
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als het niks ernstigs is (bijvoorbeeld een zoekvraag) zou je eventueel zelf de topicstarter kunnen helpen door een linkje te plaatsen naar een ander topic.
Mocht dit niet werken (mensen posten door of maken een zooi van het topic, geflame etc.) of is er iets meer ernstig aan de hand (warez request, warez post etc.) dan is er altijd wel iemand met GM rechten online. (lunatic is er toch altijd
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 14-10-2002 23:14 . Reden: Aanpassing ;) ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
maar nee, ik ben er wel ubervaak, maar soms doe ik er ook andere dingen naast, en soms heb ik gewoon geen zin om op GoT te surfen, maar dan doe ik ff IRCen...
tis niet zo dat je als mod meteen moet modden als je ook maar achter een PC bevindt.
je doet het gewoon wanneer je zin hebt.
en 2 uur is echt verschrikkelijk weinig hoor... dan is er niks aan de hand. Of het moet iets van een crackrequest zijn ofzo, maar een nutteloze opsomming in HK vind ik eerlijk gezegd geen prioriteit
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Twee hele uren!!!
gaan we weer een old skool "we zijn traag" of "SU wel heel vol" LA-topic krijgen? Achja, we hebben nu zo weinig klachten staan in la, dat deze wel even kan blijven
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik bedoel dus ook niet te zeggen dat modjes continu achter elkaar moeten modden, maar ik krijg soms het gevoel dat er wat weinig in SM gekeken wordt, vergeleken met de tijd die moderators spenderen aan modereren
En echt, gelijk gaat iedereen van "Here we go again" en zow, maar ik bedoel dit ab-so-luut niet als flame of dat ik jullie beschuldig van werkweigering of zow, maar ik constateer iets en ik denk dat daar verbetering in gebracht kan worden. Zoiets
was jij niet diegene die zeurde over de afhandeling van IT SM's[Airwolf] schreef op 14 oktober 2002 @ 23:12:
Wat maakt het uit hoelang een sem melding er staat ?
Als het niks ernstigs is (bijvoorbeeld een zoekvraag) zou je eventueel zelf de topicstarter kunnen helpen door een linkje te plaatsen naar een ander topic.
Mocht dit niet werken (mensen posten door of maken een zooi van het topic, geflame etc.) of is er iets meer ernstig aan de hand (warez request, warez post etc.) dan is er altijd wel iemand met GM rechten online. (lunatic is er toch altijd)
Maar geef die arme mOrPhie gewoon modrechten dan kan ie z'n eigen meldingen afhandelen
Soms heb je als modje ff geen zin in (actief) modereren... dan reageer je hier en daar... ondertussen beetje IRC enzo... zo heel af en toe kom je eens in een draadje terecht wat je dan toch ff sluit...
maar niet actief op zoek naar moderaties ofzo. En dan 'kan' het wel eens gebeuren dat je ff een uurtje of 2 (
Modereren is (gelukkig maar) niet verplicht, en in SM kijken derhalve ook niet (maar gelukkig wordt dat meestal snel afgehandeld omdat er meerdere mods zijn, en bijna iedereen neemt wel zn eigen 'verantwoordelijkheid' daarin.)
En nogmaals, 2 uur is dus helemaal niet zo lang. Ook al lopen er misschien meerdere mods rond....
Maar ik dank jullie voor de uitleg
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Geez jullie moeten topiks op slot doen, jullie worden nix voor nix betaald luilakken!!!!!!!!!!!11111
JvS schreef op 14 oktober 2002 @ 23:51:
ik moet toegeven dat ik bijna nooit in SM kijk. Ik neem de topiclist door, open twijfelachtige topics en kijk of ik bijstuur, topictitel wijzig of wat hints geef, of een topic op slot doe.
Idem hier. Ik kijk eens in de zoveel tijd in SM om meerdere topics gelijk af te handelen (vrij vaak heb ik ze al afgehandeld vóórdat ik ze in SM zie
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
De islam kan uw vrijheid schaden
Vroeger was ik zelf ook een fervent SM poster en had ik ook min of meer onbegrip voor de alhier besproken relatie Mod - SM, dus ik begrijp Morphie wel. Maar nu ik zelf Modje ben, begrijp ik eindelijk deze relatie
Wokschotel schreef op 15 oktober 2002 @ 07:08:
Ik vind dat elk modje een SMS'je moet krijgen zodra er een topic uit zijn forum in SEM terecht komt. Het is een schande dat er zo traag wordt gereageerdHet excuus van sociaal leven is natuurlijk belachelijk, dat doe je maar een andere keer.
I'm sorry
we're not worthy

* D2k wil ff meedelen dat er geen P&W in de lijst staat
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:18:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Gebeurt wel vaker.
Als je een P&W topic in SM zet, is het meestal al opgelost voordat het SM topic gepost is.
https://fgheysels.github.io/
Jah, zo kun je het ook weer zien. Als er geen SM-items over het forum dat je modereerd staan, dan heb je waarschijnlijk goed gemod...D2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:18:
[...]
I'm sorry
we're not worthy
Verwijderd
mOrPhie schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
Ik zie het soms vaker, maar vanavond ook weer. Ik heb een topic in SM geplaatst rond 21:00, maar tot nu toe is er nog geen modje geweest die er op reageerd. En ik zie het wel vaker gebeuren.
Met welke regelmaat kijken de modjes in SM en zou dit misschien vaker moeten gebeuren?
Iedere 30 min is gemiddelde (en dat is inclusief s'nachts)
En nee dat lijkt me wel vaak genoeg
Oh en er staan geen SPV en SGD topics in SM
whoami schreef op 15 oktober 2002 @ 09:28:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Gebeurt wel vaker.
Als je een P&W topic in SM zet, is het meestal al opgelost voordat het SM topic gepost is.
we zijn goed
het P&W tag-team
Dat komt omdat P&W'ers geen SM posten maar het op IRC of ICQ doen
Glimi schreef op 15 oktober 2002 @ 09:40:
[...]
Dat komt omdat P&W'ers geen SM posten maar het op IRC of ICQ doenUitslovert
ssssssssssssssssssssssssssssst
(vanmorgen nog 2 SM's gesloten hoor
Glimi schreef op 15 oktober 2002 @ 09:40:
[...]
Dat komt omdat P&W'ers geen SM posten maar het op IRC of ICQ doenUitslovert
Da's ook waar.
* whoami vind dat er wel meer in SM mag gepost worden door P&W'ers.
Abbadon schreef op 15 oktober 2002 @ 01:21:
Idem hier. Ik kijk eens in de zoveel tijd in SM om meerdere topics gelijk af te handelen (vrij vaak heb ik ze al afgehandeld vóórdat ik ze in SM zie) of ik kijk er direct als ik een poosje afwezig ben geweest. Iig is het niet m'n favoriete forum
Tja, da's soms wel te merken ja
Zodra er een PMG-topic in SM staat hoef je meestal alleen maar te kijken wie het topic al gesloten heeft..
Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandelD2k schreef op 15 oktober 2002 @ 09:46:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
ssssssssssssssssssssssssssssst
(vanmorgen nog 2 SM's gesloten hoor)
BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 10:05:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandel![]()
![]()
Omdat PMG en OM lang niet zo populair en zo druk bezocht zijn als P&W.
15 Oktober 2002, 10:40
P&W = 79 topics
PMG + OM = 74 topics + 50 topics = 124 topics
(incl slotjes)
Hoezo druk bezocht

Dat was ik volgens mij (.. oa in ieder geval)Azrael schreef op 14 oktober 2002 @ 23:21:
[...]
was jij niet diegene die zeurde over de afhandeling van IT SM's
Maar toen duurde het ook echt wel langer dan 2 uur, een dag ofzo was toen geen uitzondering
🌞🍃
BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 10:40:
Oja
15 Oktober 2002, 10:40
P&W = 79 topics
PMG + OM = 74 topics + 50 topics = 124 topics
(incl slotjes)
Hoezo druk bezocht![]()
hmmz
vroeger was er toch een script dat we het aantal posts ook konden zien?
15 oktober 11:06
PMG: 419048
OM: 172812
P&W: 352652
BalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 10:05:
Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandel![]()
![]()
Omdat anderen dat wel eens voor jou doen
ik bedoel per dag/weekBalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 11:06:
Dat kun je ook gewoon op de voorpagina van het forum zien
15 oktober 11:06
PMG: 419048
OM: 172812
P&W: 352652
De de hoeveelheid topics door het aantal weken dat GoT oud is en voila, één gemiddelde.
kan ze wel ff regelen hoorBalusC schreef op 15 oktober 2002 @ 10:05:
[...]
Hmm.. Waarom zie ik dan geen PMG/OM SM's, terwijl ik zeer zelden cq helemaal niet via ICQ/IRC afhandel![]()
![]()
in LA zijn ze trouwens wel snel:
ik ben stout
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
LOLWokschotel schreef op 15 oktober 2002 @ 07:08:
Ik vind dat elk modje een SMS'je moet krijgen zodra er een topic uit zijn forum in SEM terecht komt. Het is een schande dat er zo traag wordt gereageerdHet excuus van sociaal leven is natuurlijk belachelijk, dat doe je maar een andere keer.
Ben het met topicstarter eens dat als er 5 mods zijn er zeker in de HK-spitsuren, dus met name 's avonds (tussen 19:00 en 1:00) als mensen lamme dingen gaan posten en/of soms met een slokje te veel op topics gaan zitten openen of flames posten, er toch elk uur wel een HK-mod even op SeM kan klikken.
Niet dat het raar is als 't een keer niet gebeurd, en 2 uur is echt niet zo'n lange tijd, en de wereld vergaat waarschijnlijk ook niet als zo'n topic een uur langer in HK staat (tot nu toe niet, iig
Die 5 (???) HK modjes kunnen niet eens modereren in techfora. De litemods in elk geval al niet.
Dus dat klopt niet echt helemaal wat je nu blaat
Verwijderd
Dat is euh.... sneldreeke schreef op 16 oktober 2002 @ 11:44:
Er staan bijna geen SG en HK topics in SM, de rest kan ik niks mee
in LA zijn ze trouwens wel snel:
ik ben stout
Een soortgelijk topic werd eerst in OM gesignaleerd en is op hetzelfde minuut naar TC gemoved. JvS kan het bevestigen
Late edit:
Huh? En LuNaTiC dandreeke schreef op 16 oktober 2002 @ 12:03:
Zucht.
Die 5 (???) HK modjes kunnen niet eens modereren in techfora. De litemods in elk geval al niet.
Dus dat klopt niet echt helemaal wat je nu blaat

BalusC schreef op 16 oktober 2002 @ 13:31:
Ik had JvS op die usert gewezen vóórdat hij dat topic opende..
Een soortgelijk topic werd eerst in OM gesignaleerd en is op hetzelfde minuut naar TC gemoved. JvS kan het bevestigen![]()
Late edit:[nohtml]
[...]
[/nohtml]Huh? En LuNaTiC dan![]()
LuNaTiC is geen meervoud
Maar even voor de duidelijkheid. Jij (lite-mods) mag dus geen SM topic sluiten of zow?
mOrPhie schreef op 17 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
Maar even voor de duidelijkheid. Jij (lite-mods) mag dus geen SM topic sluiten of zow?
mag en kan ie wel