#StopBurningStuff
Had je gisteren moeten kijken?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik zal wel ff uitleggen waarom: ik had gister aan het eind van de dag gekeken toen stond er een output van +/- 30k, maar nu ging ik op project-dolphin.net bij m'n staat kijken en als ik dat van gister optel kom ik op ruim 45k. Dus dat snap ik niet helemaal.
#StopBurningStuff
kijk ff bij de stats van sjrooda
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Dukebox heeft die stats gemaakt. ik host ze alleen maar. Als iemand (of dukebox) ze aan wil passen, mag hij van mij. Ik kan ze daarna wel weer hosten_WgV_ schreef op 14 oktober 2002 @ 23:25:
Ik zal wel ff uitleggen waarom: ik had gister aan het eind van de dag gekeken toen stond er een output van +/- 30k, maar nu ging ik op project-dolphin.net bij m'n staat kijken en als ik dat van gister optel kom ik op ruim 45k. Dus dat snap ik niet helemaal.
Dat aanpassen is vrij simpel.. moet je alleen iedere dag opslaan.InNuedo schreef op 15 oktober 2002 @ 00:26:
[...]
Dukebox heeft die stats gemaakt. ik host ze alleen maar. Als iemand (of dukebox) ze aan wil passen, mag hij van mij. Ik kan ze daarna wel weer hosten
Ik ben zelf bezig met een scrippie voor mijn eigen site waarop de stats komen te staan van mijn dolphin account. Om het uur haalt hij de laatste stats op en gooit ze in een databeest.DukeBox schreef op 15 oktober 2002 @ 08:41:
[...]
Dat aanpassen is vrij simpel.. moet je alleen iedere dag opslaan.
Daarna worden ze ingelezen met behulp van een phpscrippie en laat ik ze per dag weergeven.
Ik moet alleen nog een script hebben of maken dat van de stats mooie grafieken maakt. Als iemand daar wat meer over weet?
Eigenlijk is mijn script vrij simpel, maar voordat ik eraan begon wist ik niet meer als < ?php include (blablabla.bla); ? >.
Verwijderd
als je pulsed en je sluit je pc af zonder een toetsaanraking en je start hem wee rop dan staat je orginele hoeveelheid er nog 
Dit heeft niets met DPC te maken imho
Niet vals spelen he...Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:47:
als je pulsed en je sluit je pc af zonder een toetsaanraking en je start hem wee rop dan staat je orginele hoeveelheid er nog
Verwijderd
is er al bekend wanneer ze de nieuwe client gaan uitbrengen? Lijkt me wel n vooruitgang nl.
Doh, is bekend (en imo hoefde dieVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:47:
zodra nirgle zin heeft om te codenVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:20:
is er al bekend wanneer ze de nieuwe client gaan uitbrengen? Lijkt me wel n vooruitgang nl.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Pagina: 1