[bf1942] Connecten = pain in the ass

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31
Nog meer mensen die hier last van hebben?

Om op een beetje coole server te komen ben je soms meer dan een kwartier aan het connecten :( Dan popped 39/40 op en hit je op join, begint die uiterst slome, trage, ontzettend irritante interface te laden, duurt gewoon 20 sec voordat ie begint met connecten..

En ja hoor, dan zit de server al weer vol.. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat dit de bedoeling is van de makers.. Waarom niet eerst connecten, en dan pas beginnen met de hele zooi te laden, dit is werkelijk om te :'(

Nog meer mensen die zich hieraan ergeren..? Ik heb verschillende FAQ'S gelezen maar kan er nergens iets over vinden... Gamespy en Allseeing Eye heb ik bij voorbaar nu gedumpt, dan moet je het spel er ook nog eens bij opstarten :(

Mijn sys specs:

Epox 8k7a+
XP1800+
2x IMB 7200 in raid-0
256MB DDR
GF4 TI-4200 128 MB

Alle mogelijke patches en tweaks
BF CD'S staan op me HD geript...

Aan me systeem kan het toch gewoon niet liggen, I mean.. Voor te connecten, heb je daar 512 DDR voor nodig?? :(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

Nee, het is inderdaad gewoon een erg sloom spel, en tijdens het spelen van de demo ergerde ik mij ook enorm aan dit feit (en ik denk wel meer mensen) dat het spel ongelooflijk traag is. En ik denk dat je hier helaas niet veel aan kan doen..., misschien komen er in de loop van de tijd nog wel tweakjes uit, maar dat denk ik niet..., doordat het gewoon in het spel zelf zit.

BF1: Don-Panio

• paradoXical
Wat ik niet goed snap...

Is het nou niet mogelijk alvast een verbinding te maken alvorens de game gaat laden.. Dat is toch gewoon pure logica... Hebben de firma's niet niet door dat het gewoon ergerlijk is..

Neem een voorbeeld aan Blizzard met haar Battle.net, dat is tenminste lekker connecten.. Lekker snelle interface..

Bah ik erger me dood aan Battlefields, vette game daar niet van, maar dit is gewoon achterlijk.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 20:58
waar jij op zit te w88 en de cd check..... heeft niks te maken met de online niterface
btw, de 1e keer nadat je BF opstart doet ie dat niet

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

HarrieH schreef op 15 oktober 2002 @ 00:00:
Wat ik niet goed snap...

Is het nou niet mogelijk alvast een verbinding te maken alvorens de game gaat laden.. Dat is toch gewoon pure logica... Hebben de firma's niet niet door dat het gewoon ergerlijk is..

Neem een voorbeeld aan Blizzard met haar Battle.net, dat is tenminste lekker connecten.. Lekker snelle interface..

Bah ik erger me dood aan Battlefields, vette game daar niet van, maar dit is gewoon achterlijk.
Die van mij connect eerst en dan pas laad hij het level, niet andersom.

Verwijderd

Probeer dit http://www.udpsoft.com/eye/ dit programma wacht totdat een slot vrij is en start dan BF (of een ander spel naar keuze) op ZONDER filmpjes etc.
Op de site kun je gewoon een demoversie downloaden met gelimiteerde functionaliteit, maar ik ben zo tevreden met het programma dat ik het gewoon ga kopen.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik had dit zelfde probleem met 256mb RAM....toen heb ik een sticky 512 gekocht...connect binnen enkele seconden

• paradoXical
Hmmm

Ik zal zo ff testen met het DDR uit me andere XP board, zal wel posten wat the outcome is.. Zal me benieuwen...! Nog mensen met 512 DDR, ervaringen?

Nu ik me swap file op 700 mb get geset draait alles ook beter.. Toch blijf je, in het begin in grote lvl's last hebben van het laden van textures/sounds.. Dit vertraagd alles in het spel, na 1 min draait echt alles op een heerlijk vloeiende FPS hier @ 1280*1024*32-bit

Alleen laden lvl's is dus shit atm ;)

Pagina: 1