Ik heb een PHP script geschreven, waarmee ik projecten kan aanmaken die in een database (MySQL, beetje afgezaagd, maar ok) komen te staan. Ook maakt dit script een map aan met de naam van het project. Dit gaat ook nog goed, maar die map kan ik dan niet meer verwijderen via FTP. Op mijn leuk Windowsmachine thuis lukt dit allemaal wel. Het lijkt me niet dat dit zo moeilijk is om dit voor elkaar te krijgen, maar die mensen van XXXX-provider snappen er volgens mij geen bal van. Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat het echt niet kan, maar dan moet ik maar een andere server gan zoeken die op Windows loopt.
Dan het probleem omgekeert: Als ik een map aanmaak met FTP, dan kan ik er via het script geen bestanden inzetten.
Dan nog een probleem: Als ik een map via FTP aanmaak, dan weer via FTP verwijder, dan weer de map aanmaak via het script, dan heb ik zowel via FTP als het script geen rechten meer.
Kortom: Ik snap er geen bal van dat die server+service zo moeilijk doen, en ik denk ik vraag even aan jullie of het mogelijk is wat ik wil en zo niet, dan zou ik dat ook graag willen horen.
Dan het probleem omgekeert: Als ik een map aanmaak met FTP, dan kan ik er via het script geen bestanden inzetten.
Dan nog een probleem: Als ik een map via FTP aanmaak, dan weer via FTP verwijder, dan weer de map aanmaak via het script, dan heb ik zowel via FTP als het script geen rechten meer.
Kortom: Ik snap er geen bal van dat die server+service zo moeilijk doen, en ik denk ik vraag even aan jullie of het mogelijk is wat ik wil en zo niet, dan zou ik dat ook graag willen horen.