Mijn monitor projecteerd af en toe opeens 1 lijn niet meer. Weet iemand misschien hoe dit zou kunnen komen? (waarschijnlijk zoals ik vermoed dat de monitor een RMA geval is) het is een philips 107p (trinitron). Zodra ik de monitor uit en weer aan heb gezet is het euvel weer over voor een uurtje
Lijkt me het bekende Trinitron lijntje, hoort bij de techniek (zonder die lijn wordt het beeld heel onstabiel).
Je zult ermee moeten leren leven
Als het dit het niet is zou ik de videokaart eens nakijken, maar ik kan niet zien hoe dat lijntje er precies uitziet, pics?
Je zult ermee moeten leren leven
Als het dit het niet is zou ik de videokaart eens nakijken, maar ik kan niet zien hoe dat lijntje er precies uitziet, pics?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Denk het niet, want anders zou het lijntje gewoon blijven staan. (En dat staat er trouwens op doordat het raster op een speciale manier gedampt is (denk'kW3ird_N3rd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:17:
Lijkt me het bekende Trinitron lijntje, hoort bij de techniek (zonder die lijn wordt het beeld heel onstabiel).
Verder kan ik je ook niet helpen. Maar het zal wel iets hardware-matigs zijn vrees'k