USB 2.0/ Bracket

Pagina: 1
Acties:

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Wat me nu niet duidelijk is geworden uit alle topics....en google.
Ik kocht laatst een KT266A voor een prikkie op mn werk, en dat bleek stiekem een RU versie te zijn, dus met RAID en USB 2.0.
Maar, er zat alleen een "oud" bracket bij. Is het nu zo dat als ik dat bracket op de USB 2.0 connector duw dat het 2.0 poorten zijn? Ik weet dus niet zeker of de poorten ook de snelheid bepalen, naast de NEC chip die op het mobo zit?
Kunnen jullie me duidelijk geven, anders moos ik morgen op mn werk een 2.0 bracket mee...

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:33

Meneer aard

Porsche rulez!

hier een aansluitschema voor je uit handleiding, ook een plaatje hoe de usb 2.0 bracket eruit ziet.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/00.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/h.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bracket.JPG

Hopelijk heb je er wat aan, ik raad je aan om van je werk een usb 2.0 bracket mee te nemen, misschien is dat wel een usb 1.1 poort dan zit je met de gebakke peren. snelheid usb 1.1 is 11 mb/s usb 2.0 is 480 mb/s. Als het goed is heb je ook een extra usb 1.1 bracket met 2x usb 1.1 met d-leds, moet je maar ff kijken op het mobo ls het goed is zitten er 4 ledjes bij de printerpoort. Ook op de 1.1 bracket zitten 4 ledjes zie bovenste plaatje tussen game en printer poort.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

idd, het wordt een usb 1.1 poort dan :)
zonde, dus aan zo'n usb 2.0 poort komen :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:55:
idd, het wordt een usb 1.1 poort dan :)
zonde, dus aan zo'n usb 2.0 poort komen :)
maar, je zou toch een usb 2.0 bracket mee nemen van je werk of is dat een usb 1.1 bracket + dd-leds :?

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
aard volgt het ff niet meer zo te zien... :)

ByMesDy is niet de topic-starter, hij geeft enkel zijn mening.

Exorcist is degene die het probleem heeft.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Mr.Blonde schreef op 15 oktober 2002 @ 11:59:
aard volgt het ff niet meer zo te zien... :)

ByMesDy is niet de topic-starter, hij geeft enkel zijn mening.

Exorcist is degene die het probleem heeft.
denk dat die reageert op mijn post. meestal sow dacht ik. dus bij deze mijn excuses.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Mij is nu laatst duidelijk geworden dat een 1.1 bracket, dus een normale zonder leds, prima werkt op een 2.0 controller interface. Aangezien de chip de snelheid bepaalt, en de technologie in de bracket hetzelfde is...
Maar goed, aangezien ik toch geen 480 mbit/s apparaten ter beschikking heb kan ik dit niet testen. :)

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Waarom zou je geen usb 2.0 bracket nemen, als je die gewoon van je werk kan meenemen >:) Of moet je dr veel voor betalen? Dan wordt het natuurlijk een andere zaak. Die ledjes heb je niet zoveel aan, als je een probleem hebt met je pc heb je je pc toch wel open staan, dus kun je op de leds kijken die op je op mobo zitten, dan heb je die extra leds ook niet nodig, neemt niet weg dat die leds er gewoon vet uitzien :D

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Nee kan t gratis meenemen, maar : de usb brackets die wij hebbeb liggen hebben vd 10 " gaatjes" er maar 9 open. de usb 2.0 connectors op mn mobo hebben er 10 uit 10, vandaar.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Exorcist schreef op 20 oktober 2002 @ 16:08:
Nee kan t gratis meenemen, maar : de usb brackets die wij hebbeb liggen hebben vd 10 " gaatjes" er maar 9 open. de usb 2.0 connectors op mn mobo hebben er 10 uit 10, vandaar.
bij de aansluitpunten is er altijd een weg en op de connector eentje dicht, dit is te voorkomen dat je het verkeerd aansluit en opblaast.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

aard schreef op 20 oktober 2002 @ 20:20:
[...]
bij de aansluitpunten is er altijd een weg en op de connector eentje dicht, dit is te voorkomen dat je het verkeerd aansluit en opblaast.
Ja, met die 5 volt blaas je wel de hele buurt op :+

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1