Toon posts:

Red Faction I =dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kspeelde red faction laatst (half uur geleden) nog even, en het viel me op hoe weinig servers er nog waren, en de servers die er nog waren waren zwaar ****** met ongeloofelijke lag enz.
En heeft er al iemand nog iets meer gehoord van RFII?, kbegin toch wel een beetje benieuwd te worden

}:O

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-01 21:52
Er is een Red Faction2 Beta voor ps2 gesignaleerd.

Dus het zal niet al te lang duren voordat ie uit komt.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
red faction1 is gewoon kapot gegaan aan cheaters :(

Verwijderd

Topicstarter
ja, daar heb je wel gelijk in....

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22
Red Faction 2 komt alleen op de PS2 :( Vond RF1 ook niet zoveel aan eigenlijk ... vond dat ze dat engine ( om muren kapot te knallen ) beter hadden mogen gebruiken

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
red faction is online een beetje saai
tenmisnte ..wat ik me kan herinneren tenminste ...weinig maps en saaie wapens

alleen die railgun was wel goed die dwars door die duren ging.

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
vond Red Faction toch altijd wel een aardig spel, vooral single player dan, maar multiplayer trekte het me niet :/

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

ik vond red faction sowieso saai, veel te weinig gebruik van de toch wel goeie engine, en multiplayers was al helemaal :r

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

robertos schreef op 14 oktober 2002 @ 21:39:
vond Red Faction toch altijd wel een aardig spel, vooral single player dan, maar multiplayer trekte het me niet :/
trok :)

maar ik vond t gewoon wat saai, singleplayer viel te doen (demo was ieg wel grappig :) ) maar kheb t mp gespeeld op een lan, maar dat viel beswel tegen...
en dat door muren heen hadden ze wat beter kunnen uitwerken idd...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Kweenie met Red Faction. Was wel geinig, alleen boeide niet lang genoeg.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 23:27
ik heb um op de PS2, wel veel lol mee gehad, maar als je hem een paar keer hebt uitgespeeld heb je het wel gezien vind ik....

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

vond het wel een goed spel, beetje makkelijk en een flut verhaal, maar zag er goed uit, en door muren schieten was koel :)

maar wat hier al gezegd werd, dat had VEEL beter uitgewerkt mogen worden (je kon alleen door grotten heen schieten, en niet door bijv kantoormuren

vooral dat vliegen in zon vliegtuig achtig ding vond ik keol, jammer dat het niet in de open lucht enzo was, maar ja, twas toch KOEL :D

Battle.net Spud#2543

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Red Faction 1 was zowiezo brak. Het spel heeft wel iets dat andere spellen nooit gekent hebben maar dat was helaas niet genoeg om het echt de moeite waard te maken :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Mwa ik vond alleen het muur opblazen grappig... voor de rest interreseerde het me niet ofzo :?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 21:12

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Dat de muren kapot konden was wel ontzettend strak, maar dat was ook het enige.
Als het nou zo goed uitgewerkt was als Half-Life dan was het echt het ultieme spel geweest :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1