www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
sorry, maar moest even (schop)
Kun je me misschien vertellen wat een Newton precies is, Dhr Newton zelf is helaas al wijlen dus daar kon ik het niet aan vragen
Misschien als er meer info is dat ik / we je verder kunne helpen
de newton is een pda van apple, al een tijdje uit de running, maar nogsteeds een van de beste naar mijn mening, helaas geen pic, me pa is er met me webcam vandoor.
aha, een oudere PDA dus, mm ik denk dat we toch zullen moeten wachten op een mede-newton-eigenaar die een dergelijk kabeltje heeft, of je zou een i-r poort moeten hebben welke de signalen van de newton kan decoderen , of een programma dat op de juiste wijze signalen naar de newton toestuurt die hij "begrijpt" ... als je gegoogled hebt .. misschien nog een keer proberen? ik kan je iig niet verder helpenPetergr schreef op 16 oktober 2002 @ 19:12:
de newton is een pda van apple, al een tijdje uit de running, maar nogsteeds een van de beste naar mijn mening, helaas geen pic, me pa is er met me webcam vandoor.
hallo, ik heb hier nog wel iemand in belgie die nog zulk een kabel te koop heeft ... ik woon wel in België
En voor software, die vind je normaal allemaal op internet
stuur me misschien even een mailtje, dat is het handigste : anner@tiete.org
En voor software, die vind je normaal allemaal op internet
stuur me misschien even een mailtje, dat is het handigste : anner@tiete.org
Contesteruuu Benderuuuu
Verwijderd
hej die heb ik ook nog 
Als je software zoekt heb ik misschien nogwel die newton floppy's voor je als ik goed zoek.
Ik heb hem echt al 6 jaar in een kast liggen omdat het interne batterijtje leeg is
/edit
ding heet trouwens Apple Newton Message Pad 120 en ziet er zo uit:
Als je software zoekt heb ik misschien nogwel die newton floppy's voor je als ik goed zoek.
Ik heb hem echt al 6 jaar in een kast liggen omdat het interne batterijtje leeg is
/edit
ding heet trouwens Apple Newton Message Pad 120 en ziet er zo uit:
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 01:45 ]
Pagina: 1