Verwijderd
Diezelfde Aiwa kost in Oegstgeest 1099,- (www.tradeside.nl) en binnenkort bij Mediamarkt 999,- maar hoe de kwaliteit is ???
Kenwood heeft er ook een maar die heeft geen afneembaar front en is een Amerikaans model, weet niet of ie hierheen komt.
Kenwood heeft er ook een maar die heeft geen afneembaar front en is een Amerikaans model, weet niet of ie hierheen komt.
Verwijderd
Een jaar geleden is m''n auto radio gejat.. en ik wacht nog steeds met een nieuwe kopen totdat er een betaalbare mp3 autoradio komt.. Helaas alles nog veel te duur en slecht leverbaar in nederland. Maar mochten jullie iets weten... ik houd me aanbevolen.
[off topic]
Dat is toch gewoon een kwestie van een mp3 chipje bakken in zo'n radio, Die bakkies hoeven dus toch helemaal niet zo achtelijk duur te zijn.
Volgens mij is het gewoon commerciele oplichting wat die gasten allemaal doen. Misschien ook wel slim van ze want ik denk dat een hoop mensen toch maar de aanschaf van een cd wisselaar uitstellen als ze zo'n mp3 bakkie hebben...
[/off topic]
[off topic]
Dat is toch gewoon een kwestie van een mp3 chipje bakken in zo'n radio, Die bakkies hoeven dus toch helemaal niet zo achtelijk duur te zijn.
Volgens mij is het gewoon commerciele oplichting wat die gasten allemaal doen. Misschien ook wel slim van ze want ik denk dat een hoop mensen toch maar de aanschaf van een cd wisselaar uitstellen als ze zo'n mp3 bakkie hebben...
[/off topic]
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 10:26 schreef natas het volgende:
Een jaar geleden is m''n auto radio gejat.. en ik wacht nog steeds met een nieuwe kopen totdat er een betaalbare mp3 autoradio komt.. [off topic]
[/off topic]
>:)[/quote]Tjesuuz, een jaar zonder? ik wordt al gek na drie minuten zonder
Een jaar geleden is m''n auto radio gejat.. en ik wacht nog steeds met een nieuwe kopen totdat er een betaalbare mp3 autoradio komt.. [off topic]
[/off topic]
>:)[/quote]Tjesuuz, een jaar zonder? ik wordt al gek na drie minuten zonder
Waarom niet gewoon een autoradio kopen waarop je een externe speler kunt aansluiten. Misschien niet de meest praktische oplossing, maar volgens mij wel meest goedkope!
Sjesus...
Of rij eens langs een autosloperij, en haal er een voor Fl 25,-.
Als een radio met mp3 optie dan echt betaalbaar is kan je die altijd nog kopen..
Als een radio met mp3 optie dan echt betaalbaar is kan je die altijd nog kopen..
Pagina: 1