Toon posts:

Problemen met data transfer switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een switch kastje heb aangesloten op mijn pc (sluit 1 toetsenbord, muis + monitor aan op 2 pc's (server en desktop) heb ik een paar problemen.

1) Ik zie nu bij alle schermen aan de linkerkant een verticale "kabel" (witte strook) lopen

Zonder kastje is dit uiteraard niet te zien. Komt dit door de kwaliteit kabels? Kan dat echt veel verschil uit maken?

2) Als ik nu een toets ingedrukt hou, dan gaat dat heel langzaam.

Ik heb een draadloos toetsenbord en een draadloze optische muis (van logitech)

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

(De switch heeft ps/2 aansluitingen)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 08:10

leuk_he

1. Controleer de kabel!

1) plug & play werkt niet door je kastje.

Als je je pc zonder monitor aanzet, en daarna aansluit kan hij tijdens het booten niet detecteren wat voor type monitor er aan zit. dus neems hij standaard instellingen, en die wijken blijkbaar af.

Wellicht kun je in de instelingen van je video kaart nog iets instellen, voor monitor niet plug & pray kiezen, maar een monitor die "lijkt" op je huidige. OF je monitor instellingen veranderen. (Maar ik denk dat je eerst je refresh rate omhoog wil krikken)

2)? my gues is as good as yours.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
• Zoals leuk_he hierboven al zei werkt plug & play waarschijnlijk niet. Probeer je eigen monitor te kiezen. Gooi ook je refresh-rate is omhoog

• Werkt een toetsenbord / muis met draadje wel correct :?

Verwijderd

dat moet ie denk ik wel even proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Monitor staat niet op Plug and Play

Zodra ik overschakel dan gaat het fout met het toetsenbord. Dan reageert het dus niet snel meer als je een toets ingedrukt hou (zelfde met toetsenbord met draad)