4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
dat ligt eraan wlke multi's het mobo ondersteund, ik denk tot iets van 15X a 16X ofzo, meer heb geen idee. Ik heb verder geen ervaring met het mobo in je sig.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 19:36 . Reden: spelling ]
Bij de A7V333 heb je geloof ik alleen maar de 13 en hoger ter beschikking bij de Thoroughbred B core.
edit: vraag dit anders even in het grote a7v333 topic, die zullen het je wel met zekerheid kunnen vertellen.
edit: vraag dit anders even in het grote a7v333 topic, die zullen het je wel met zekerheid kunnen vertellen.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Trouwens, die L3 truuk werkt volgens mij aleen bij de T-bred B. Maar volgens mij moet die T-bred A op de palamino manier, probeer de search
Fout. Je hebt een officiële waarschuwing ontvangen voor het uitkramen van dit bullreply
Topicstarter: dit is afhankelijk van de moederbord. De antwoord kun je dus terugvinden in de BIOS en/of de handleiding van je mobo. Daarin staat uiteengezet welke MP's je tot je beschikking hebt..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()