Toon posts:

Welke 21"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort ga ik een nieuwe 21" aanschaffen, graag wat ervaringen en welke vinden jullie de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben ?
Hij gaat gebruikt worden voor programmeren.

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

EIZO !!! anders Elsa of voor minder geld een Iiyama... als geld geen probleem is zeker een EIZO, die zijn echt geil.

GREETZ RD :)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Een Acer 211C.

Ik heb hem voor mijn neus staan :9.
Als geld dus geen rol speelt neem dan echt een Acer.

ook met BNC aansluiting.

Alleen jammer dat hij zo groot is en zo zwaar, maar dat boeit niet zo veel.

En jammer dat ik hieraan maar een MXje heb hangen :(.

Maar echt doen een Acer.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Het beoordelen van de kwaliteit van een monitor is een lastige zaak. Allerlei zaken spelen een rol, niet in de laatste plaats de kwaliteit van je videokaart (2D) In de winkel staan ze vaak naast elkaar en soms zijn ze ook nog eens aangesloten op een VGA-splitter. Eigenlijk zou je je PC mee naar de winkel moeten nemen en daar de monitor aansluiten. Ook zijn er vaak exemplarische verschillen. Wat betreft prijs/kwaliteit scoort Iiyama inderdaad erg goed. Er zijn betere schermen, maar die zijn duurder. Ik heb zelf een A901HT en die is zeker niet perfect (geometrie-problemen) maar ik kan er prima mee leven. Als je een EIZO koopt TEST hem dan in de winkel waar je hem koopt. Doet men moeilijk, EIS het dan, je betaalt ervoor!

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, een EISA is me echter een beetje te grof. Ik heb een paar iiyama gezien die me bevielen en de test bij Anandtech kwam die ook goed uit. Hij gaat aan een G400 en mijn oude 17" komt er dan naast op de DH. Al eens geprobeerd en beviel uitstekend.

Verwijderd

Iiyama of Sony.

En als je de lotto hebt gewonnen een EIZO.

Verwijderd

CTX? ook goed?

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:39
Mijn ervaring met Iiyama is zeer goed, heel scherp beeld. Zelf heb ik een Iiyama 17" trinitron, en daar ben ik heel blij mee. Ik ga binnenkort een nieuwe kopen, en dat wordt ook een Iiyama 19", want 22" is me toch te dur

• Shift
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Ik zou je echt de 21" van NEC aanraden kijk effe bij http://www.nec.com

Verwijderd

ik zou je ook die van NEC aanraden, heb zelf thuis de NEC950, maar op het werk heb ik de NEC1250, maar Nec is wat prijsig, voor mijn 19" heb ik 1500 piek betaalt

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
EIZO rulez!

• frennek
Gaan we zo beginnnen :)?

ACER rulez

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

IIyama rulez :)!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:31
Sony CPD-G500 of als je minder geld hebt de E500.
(Veel) betere kwaliteit dan de Iiyama's maar toch geen rib uit je lijf zoals bij een Eizo.

Vergelijk de specs eens met de Iiyama.

• frennek
Hoezo praat hier nou niemand over de Acer?

heeft niemand deze monitor?

Zijn perfecte beeldjes.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 21:33 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Hoezo praat hier nou niemand over de Acer?

heeft niemand deze monitor?

Zijn perfecte beeldjes.[/quote]Waarschijnelijk niet zo goed, anders zo er meer gepraat worden over deze beeldbuisjes, want Eizo, Ssony en Iiyama worden het meest gebruikt, waarom, nou omdat dit de beste zijn(staan ook in volgorede van prijs).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Zijn zoveel goie 21" modellen.

Nec/eizo/iiyama/sony/viewsonic(het merk in de states)/nokia (ja nokia! was 2 jaar lang DE 21" monitor bij alienwarepc)

Heb zelf trouwens een iiyama 22" ook goed vind ik. Alleen heb je wel een goeie 2d videokaart nodig mijn geforceDDR is in mijn ogen niet goed genoeg.
Pagina: 1