Toon posts:

Battlefield "vaag" probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik speel sinds kort battlefield, alleen nu viel het me op als de map net gestart is, dat het spel een klein beetje schokkend draait.
Als je bijvoorbeeld met die bazooka schiet , in dat level op zee, dan lijkt het eerste schot nogal schokkend te gaan.
Na 30 seconde tot een minuut draait alles weer perfect.. niet echt iets om over druk te maken misschien.. maar toch.
Waar zou dit aan kunnen liggen ?

AMD xp 1600+ en gf4ti4200 512 MB DDR , lijkt me voldoende.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

alle patches geinstaleert... alle drivers up-to-date :?
In het geval als je een Via chipset op je mobo hebt... Via 4-in-1 drivers geinstaleert

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 14-10-2002 19:27 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 14 oktober 2002 @ 19:27:
alle patches geinstaleert... alle drivers up-to-date :?
In het geval als je een Via chipset op je mobo hebt... Via 4-in-1 drivers geinstaleert
Ja alle drivers allemaal up to date ,ik heb geen via 4 in 1 geinstalleerd ik heb de standaard via drivers die al bij windows xp zelf zaten.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 19:29:
[...]

Ja alle drivers allemaal up to date ,ik heb geen via 4 in 1 geinstalleerd ik heb de standaard via drivers die al bij windows xp zelf zaten.
Je kunt proberen de nieuwste Via 4-in-1 te instaleren... even een vraag over de video kaart drivers... ik veronderstel dat je de Detonator drivers gebruikt... gebruik je versie 40.72 (=Beta) of gebruik je de officieelle drivers... als je beta gebruikt kun je ook nog 's proberen om de officieelle drivers te instaleren

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 14 oktober 2002 @ 19:33:
[...]

Je kunt proberen de nieuwste Via 4-in-1 te instaleren... even een vraag over de video kaart drivers... ik veronderstel dat je de Detonator drivers gebruikt... gebruik je versie 40.72 (=Beta) of gebruik je de officieelle drivers... als je beta gebruikt kun je ook nog 's proberen om de officieelle drivers te instaleren
30.82 gebruik ik.. ik installeer zo 4.43 via , heeft dat iig veel zin via drivers update ?