Toon posts:

SETI --> ECCp?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op het risico afgeschoten te worden, de volgende vraag:

Kunnen we de tactiek van ARS niet volgen, en members van langlopende projecten ( SETI / THINK? ) niet overhalen voor een korte periode ( < 2-3 maanden ) kortlopende projecten ( in dit geval ECCp ) te laten ondersteunen. ECCp loopt waarschijnlijk niet zolang meer, en om toch als eerste te eindigen hebben we daar in korte tijd veel power nodig. Als het project afgelopen is ( en als SETI klanten hierbij geholpen hebben ) moeten / kunnen de ECCp members dan SETI ( of THINK ) gaan doen om zo een soort payback te doen. SETI groeit dan na de assisterende periode aan ECCp weer snel met nieuwe members, om zo de tekortgekomen results in korte tijd weer goed te maken.

eea kan best wel georganiseerd worden mi?! :?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Idee is al vaker voorgesteld, maar dan wordt er altijd op gereageerd dat iedere DPC'er mag / wil doen wat hij zelf leuk/nuttig/niet dom etc vindt. Met andere woorden, ik ben er wel voor, want we kunnen bij ECCp nog wel wat power gebruiken, maar denk niet dat veel gaat worden. :|

Juist

Verwijderd

ja smurf, ik weet niet.. wat we over hebben zette we op eccp. maar het gat is daar zoo groot, door die domme gedragingen :(
op zich is het idee goed, alleen zou switch ofzo daar moeten helpen.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:59

s3n

Jeldert schreef op 14 oktober 2002 @ 18:16:
Idee is al vaker voorgesteld, maar dan wordt er altijd op gereageerd dat iedere DPC'er mag / wil doen wat hij zelf leuk/nuttig/niet dom etc vindt. Met andere woorden, ik ben er wel voor, want we kunnen bij ECCp nog wel wat power gebruiken, maar denk niet dat veel gaat worden. :|
is toch ook zo, het zou helemaal mooi gaan worden als jullie gaan bepalen aan welk project ik mee moet doen..

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Binnen een goed georganiseerde kleine groep zou dit wel kunnen, maar DPC heeft nogal wat leden verdeeld over een groot aantal projecten, bovendien zijn er veel leden die nooit naar dit forum kijken. Gebrek aan communicatie dus.

Binnen ons subteam hebben we wel gezamenlijk afgesproken zoveel mogelijk cpu-kracht voor eccp te gebruiken, maar wanneer een lid een ander project wil doen zullen we hem heus geen schop onder de kont geven.

Mijn advies: we gaan gewoon door zoals we het altijd al gedaan hebben, iedereen doet waar die zelf zin in heeft, het moet immers nog wel iets voor je plezier blijven. En ja, ik sta liever 10 x in de top 10 dan 1 x op de eerste plaats.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kan me de gedachten goed voorstellen, echter is DPC geen organisatie, maar een groep mensen met een gezamelijke interesse. (Distributed Computing).

We kunnen hier eindeloos discussies over houden, maar je bereikt er imho niks mee.

Als iemand zich geroepen voelt een ander project (tijdelijk) te steunen om zo DPC naar de zo begeerde #1 positie te brengen --> Prima :)

Maar dit wordt dus niet "opgelegd"
Terzijde: Er is uberhaupt niemand die dat kan opleggen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.