Toon posts:

win 2k met office xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb denk ik een probleem met win2000, want als ik opstart opent hij altijd de map d:\program files\kazaa

terwijl ik in mijn hele leven nooit die map hebt geopend.
ik kan nergens in het register een verwijzing naar deze map vinden die zoprgt dat hij steeds weer opgestart wordt en ook in andere opstart mappen staat er geen link....

tevens wil mijn office xp steeds als ik een functie open hem installeren, net alsof ik ehm voor de eerste keer open na de installatie, maar dat is niet zo, en dat wachten totdat het voltooid is begint erg irritant te worden...

wie kan me helpen??

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

bazzi: Office problemen horen in SA thuis ;)

Daarnaast wat heb je al gezocht en gedaan? In je eventviewer foutmeldingen? Heb je een virus check op je systeem gedaan, heb je Kazaa verwijderd via contol panel > software verwijderen :?

De links hieronder zijn handige tips om te overleven op Gathering of Tweakers

- http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
- Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
- Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got
- Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
jaaah alles had ik al gedaan mijn norton 2002 die om de dag wel een update binnen haalt...

kazaa is nooit op dit systeem geinstalleerd het stond er nog op toen ik windows 98 eraf had gekickt en me program files netjes had laten staan en er daarna win2000 erop heb geknald.

ik heb ook al lkkr gezocht maar daar vind ik ehm ook nie

neej office hoort hier officeel niet bij, maar omdat dit maybe aan windows ligt kan het er naar mijn mening wel bij

maarja dit is alsnog geen oplossing of een idee waar het aan kan liggen

iemand nog suggesties over het onderwerp?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kazaa is nooit op dit systeem geinstalleerd het stond er nog op toen ik windows 98 eraf had gekickt en me program files netjes had laten staan en er daarna win2000 erop heb geknald.
Kijk eens in de opstartitems, zie 'Waar vind ik msconfig in Windows2000' in de WOS FAQ.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan
kan nergens in het register een verwijzing naar deze map vinden die zoprgt dat hij steeds weer opgestart wordt en ook in andere opstart mappen staat er geen link....
zoals ik al had vermeld.

is er niet iets anders wat het zou kunnen zijn??

het lijkt wel of windows namelijk steeds niet verder komt dan een bepaald punt, bijvoorbeeld hij doet net of ik office xp voor de eerste keer open.

weet iemand toevallig waar windows onthoudt welke mappen openstonden toen je voor het laatst je computer uitzette, zodat hij bij de volgende keer opstarten weer open staan??

alvast bedankt