Ik heb een oude Toshiba Tecra 520CDT. Daar zit een verwisselbare floppydrive en CD drive bij. Volgens de documentatie is dit Toshiba's 1337 "SelectBay" systeem. Nu wil ik dit laptopje natuurlijk zover mogelijk opvoeren en ik vraag me af of ik ipv een CDROM drive ook een DVD in de SelectBay zou kunnen gooien.
Maar ja: wat ís Selectbay precies? Verschilt dit nog per type Toshiba? Hebben andere merken het ook? Ik zag iig al wel dat er ook "slimline SelectBay" bestaat, en weet dus ook niet of dát compatibel is. Ook zie ik overal staan dat de "standaard" connector voor een Laptop DVD "50 pin" is, maar de fotootjes daarvan lijken niet zo op mijn SelectBay aansluiting.
Wie heeft hier ervaring mee?
Maar ja: wat ís Selectbay precies? Verschilt dit nog per type Toshiba? Hebben andere merken het ook? Ik zag iig al wel dat er ook "slimline SelectBay" bestaat, en weet dus ook niet of dát compatibel is. Ook zie ik overal staan dat de "standaard" connector voor een Laptop DVD "50 pin" is, maar de fotootjes daarvan lijken niet zo op mijn SelectBay aansluiting.
Wie heeft hier ervaring mee?