Toon posts:

Philips MX1060D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje van plan de MX1060D Home Cinema set van Philips aan te schaffen, Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van gebruikers.

Specs.
5x70W Sat's
1X50W sub
DVD
RDS Tuner

wil vooral weten hoe het geluid is (Duh...) bij movie, CD en wanneer ik hem aan mijn Creative SB live! 1024 value hang, hoe doet ie het met divX, hoe sluit ik hem aan (een live heeft 2x stereo out, 1x front 1x rear.

natuurlijk zijn overige ervaringen ook welkom. tevens heeft megapool nu een aanbieding:

MX1060D 500euro
DVD734HC 699 euro

Over de laatste set kan ik op de philips site niets vinden, hij heeft echter 5x60w sat's das dus iets minder, verder bestaat hij wel uit een losse amp/tuner en DVD speler, maar wat is nu het verschil met de MX1060D ???

Verwijderd

Ok ik zal je wel een beetje op weg helpen ik werk zelf namelijk in zo'n toko (een concurent waarvan ik de naam niet zal noemen anders zou het spam zijn).

De Philips MX1060D klinkt redelijk/goed, maar je moet niet al te veel verw88 van die actieve sub die erbij zit.

Zeker voor é500 is dit een leuk setje (wij verkopen hem standaard voor é498,- :P)

Leuke opties om over na te denken:
Sony HTP 1000
d8 dat ie é600 kost ongeveer
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/resources/image/125044HTP-1000-IM.jpg
All-in-one home theatre solution, combination of HT-SL5 receiver - speaker combination and DVP NS305 DVD player

5 x 35W
Dolby Digital / dts decoder
Dolby Prologic II decoder
Digital Cinema Sound EX
1 Audio input, 3 digital inputs
1 way satellite speaker system with 50W subwoofer
tuner with 30 presets
Precision Drive 2
CD-R/RW & MP3 Playback
TV Virtual Surround
Block Noise Reduction
Picture Mode
MP3 Browser
Playback Dial
Quick Setup
remote commander supplied
available in silver

Dit zijn dan wel 2 componenten, maar is even hoog als de Philips MX1060D

Ik zeg altijd je kan 5x90Watt hebben en een brak geluid hebben, maar je kan ook 5x25Watt hebben en een lekker geluidje.

Ik vind deze set echt een aanrader als je dit bedrag er voor over hebt.