hoe kom ik in het bios

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50
Hoe kom ik in het bios van een Intel moederbord? In ieder geval niet met de deleteknop...

Alvast bedankt, Bob >:)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wil je dat we alle toetsen op gaan noemen ofzo :{
Probeer es F1 ofzo, lees maar ff wat er staat als je de PC aanzet.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:05
Kijk in het boekje van je mobo.
Bij het opstarten staat er trouwens ook bijna altijd zoiets van: Press "bla" to enter setup.

Beetje errug simpele vraag hoor.

Verwijderd

Staat er niet iets like: F10 = Setup ofzo? Probeer gewoon ens alle F-knoppen

Verwijderd

Rocketman schreef op 14 oktober 2002 @ 17:34:
Hoe kom ik in het bios van een Intel moederbord? In ieder geval niet met de deleteknop...
Probeer DEL of F1, kijk anders wat er tijdens het opstarten staat om in het BIOS te komen.
Alvast bedankt, Bob >:)
Check de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Begroetingen onder posts, overdone :)

Ontopic: Bovendien, als je niet eens weet wat voor moederbord het precies is, maar alleen Intel, kunnen we er sowieso weinig mee. Kijk wellicht even op de website van de fabrikant, want hier kunnen we weinig mee ;).

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50
Jongens bedankt, de persoon die ik aan de telefoon had heeft alles nu onder controle!

Verwijderd

Ja heb je ook wel gelijk in. Met "bij voorbaat dank" ofzo is niets mis mee, maar die smiley irriteerde me een beetje :P

Maar misschien wel vaak overdone, zal er aan denken. :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maarja...

voortaan even wat zelf proberen en onderzoeken....

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.