Toon posts:

Wie weet hoe ik need for speed 3 kan installeren onder w2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel al zegt , je kan need for speed volgens mij wel onder windows 2000 installeren maar ik weet niet meer hoe , wie kan mij op weg helpen ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Misschien handig als je zegt om welke Need for Speed het gaat?

Verwijderd

Topicstarter
sorry need for speed 3

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:33
High stakes probeer ik dr ook alweer een tijd op te krijgen.. Ik heb een keer een manier gevonden, maar weet hem niet meer.. :(

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Het is mij ook nog niet gelukt om NFSIII te installeren op W2K :(. Hoe ben je te weten gekomen dat het kan op één of andere manier?

Verwijderd

Het is mij nogsteeds niet gelukt om NFS: Porsche aan de gang te krijgen onder XP én 2K. Ik zou bijna denken dat het aan m'n mobo ligt... maar dat lijkt me toch een beetje sterk.

Kan de game gewoon installen en starten, maar dan krijg het beginscherm en staat er Loading en dan kun je wachten tot je een ons weegt.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

ik geloof dat er gewoon patches voor waren destijds. Maar zoek anders eens met google : NFS high stakes under win2k oid.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

NFS porsche draaide bij mij op win2k ook niet. Alles geprobeerd, gimme.dll verwijdert swap file gefixt etc.

En EA maar op het pake zetten dat het onder win2k draait. Dat vind ik toch wel een fout die ze kwalijk genomen mag worden.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

compatability mode is de oplossing, op de Win2000 cd staat ergens apcomp.exe (geloof ik), daarmee kun je toepassingen met compatibiliteit opstarten, gebruik dit om de setup van nfs3 met w98 compatibiliteit op te starten, nu moet het lukken als het goed is.

www.nintendocasemods.com

• BenJoep
  • Laatst online: 19:33
apcompat.exe was t uit me hoofd.. Maar daarmee lukt het bij mij al wel om nfhs te installeren, maar hij klapt dr uit als ik t wil spelen..

| I've got permission to color outside the lines |

Pagina: 1