Ik heb een Philips 104B uit het jaar 0. Ik had deze monitor als 2e monitor onder windows XP perfect aan het draaien, alhoewel windows XP de monitor niet herkende. Ik draai nu weer op windows 98 waar de monitor als zodanig wordt herkent (vandaar dat ik weet dat het een 104B is)
In windows XP kon ik de monitor op 1024*768*16@43Hz interlaced krijgen (dus 87Hz) Nu wil ik dit ook weer onder windows 98 hebben, alleen staat die optie nergens. Hij staat nu op 800*600*24@60Hz en dat is gewoon te groot. 1024 was perfect op die monitor. Ik heb al geprobeert met powerstrip de monitor op interlaced te krijgen, maar dit lukt voor geen meter omdat de optie er niet is, handmatig via powerstrip de monitor op 43Hz te zetten om de optie wel te krijgen is helemaal geen succes.
Weet iemand hoe ik (al dan niet via het register
) deze resolutie weer beschikbaar kan krijgen?
In windows XP kon ik de monitor op 1024*768*16@43Hz interlaced krijgen (dus 87Hz) Nu wil ik dit ook weer onder windows 98 hebben, alleen staat die optie nergens. Hij staat nu op 800*600*24@60Hz en dat is gewoon te groot. 1024 was perfect op die monitor. Ik heb al geprobeert met powerstrip de monitor op interlaced te krijgen, maar dit lukt voor geen meter omdat de optie er niet is, handmatig via powerstrip de monitor op 43Hz te zetten om de optie wel te krijgen is helemaal geen succes.
Weet iemand hoe ik (al dan niet via het register
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?