Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
een .bin bestand is meestal een image van een cd. moet je dus kunnen branden met de meest gangbare brand progjes.
Ik denk zelf dat je op de site van de fabrikant moet kijken (waar je die bin bestand vandaan hebt), of je daar ook een flash progje bijvind. Meestal is er dan ook ergens een "handleiding" te vinden van hoe je die moet gebruiken.Die bin bestand i.c.m. het progje kan je dus je speler flashen.
als je het per see onder dos wilt doen, maak dan een opstart flop (van een (dos-)windows-besturinssysteem-versie b.v. dos6.22,95,98,ME), en start daarmee op. flash progje starten en ff wachten. (NIET je putter in de tussentijd uit doen !!!)
suc 6
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Wel grote waarschuwingen mbt flashen, kan ik met het flashen enkel de dvd speler verkloten mocht het evt fout gaan? Of staat de hele puter op het spel?
kan meestal niet mis gaan, maar als de stroom erafvalt als je aan het flashen bent, kan je zowiezo je spelertje weggooien. MAARRE *meestal* gaat het wel goed. (bij mij iig wel
Suc 6
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Mocht het progje blijven hangen, moest ik de DVD-speler op de secondary slave gooien, hij staat nu op secondary master. Ik heb dit nog nooit aangepast of verandert. Weet iemand misschien hoe ik die kan verplaatsen en wat de gevolgen kunnen zijn?
Mocht je er niet uitkomen, dan heb je nog altijd de websites www.beginnersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl
Dit topic is gesloten.
![]()