[javascript] formulier invullen

Pagina: 1
Acties:

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11
Ik heb een pagina met daarop een formulier wat alleen bestaat uit een <input type="file" etc etc

dit veld wordt gebruikt voor het dagelijks snel updaten van een bestand dmv een phpscript, maar daar draait het hier niet om. Ik zou graag automatisch de juiste locatie in dat venstertje willen zetten.

Het bestand staat altijd op dezelfde plaats, en heeft altijd dezelfde naam (wordt gegenereerd door een ander programma)

Ik heb het al geprobeerd met

code:
1
document.formnaam.veldnaam.value = "D:\locatie\subdir\bestand.txt"

maar dat werkt niet echt...

Iemand een idee?

Sometimes you need to plan for coincidence

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Kan niet. Is nl. standaard security. Stel dat het wel kon, dan zou ik met zo'n pagina een willekeurig bestand van de harde schijf van de gebruiker kunnen uploaden naar mijn server, zonder dat deze er iets van merkt.

Verwijderd

Kun je dat iets beter proberen uit te leggen? Ik wordt er niet bepaald veel wijs uit...

• Hmmbob
ok, dat was alles wat ik wilde weten. Ik dacht al dat het zoiets zou zijn, maar nu is het dus zeker.

Verwijderd

Zou lekker zijn, zo maar ff een rechtstreeks pad naar je config.sys ;)

• Hmmbob
ja, tizzwat he... :D

het wordt gebruikt om op een school de laatste roosterwijzigingen door te sturen naar een website. Het wordt geincluded door een PHP-script. Gemak dient de mens :D
welgeteld 4 klikken en het geheel is bijgewerkt :)

Verwijderd

Gebruik AT om een commando te schedulen en upload dat bestand? Dan heb je ook geen behoefte meer aan die extra browser laag.

• Hmmbob
het moet helaas van tijd tot tijd aangepast worden, het kan zijn dat er leraren overdag ziek worden etc etc etc. zo is het voldoende simpel en snel genoeg

Pagina: 1