Internet aanzwengelen, heel framed dit...

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb MXStream ADSL, en internet via een Mandrake proxyfirewall in een netwerk met diverse comps (5 stuks).
Nu ben ik als een gek een iso aan't downen, met 110kB/s ongeveer. Af en toe stort de speed in, om pas weer op gang te komen als ik iets nieuws opvraag (bijv een refresh in IE). Zie DUMeter:
Afbeeldingslocatie: http://www.king-com.nl/dumeter.jpg

Iemand een idee waar dit door komt, en wat ik eraan kan doen enzow? Ikke nie snappe etc.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

Probleem met automatische portforwarding. Probeer eens je downloadprogramma op Passive FTP te zetten als dat nog niet zo staat. Als dat wel zo is.......gebruik je server dan als download-slave ofzo. Doen wij ook en werkt perfect. Dan kun je tiujdens het downloaden je eigen computer uitzetten. Slaapt lekkerder. :)
Succes!

• RubZie
Passive heb ik meestal wel aanstaan jah. Dat van die download slave snap ik niet, maar ik zal t die gast voorleggen die de server doet :)
Tenx iig

• RubZie
Hmz het probleem is er nog steeds, en het ligt niet aan mn FTP client, mn hele verbinding valt gewoon af en toe stil...
Ik heb nog geen kans gehad het adje te vragen die is p vakantie een maand, vet handig. Nog andere tips?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Heej Ruubz.

Waar was je nou op de HCC?
Je mail adres had ik ff niet helaas.

Maargoed...ff ontopik: Is dit niet iets voor het internet forum?