[RMA] Maxtor service is goed!

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 09:31
Sorry; maar moet dit toch even kwijt...

Ik heb een aantal weken een RMA request ingestuurt bij Maxtor voor 3 dode harddisks en een email gestuurd over hoe ik een packaging kan bestellen.

Heel mooi een mailtje terug gehad dat ik via mail kon bestellen en dat ik alleen maar mijn creditcard nummer hoef door te geven.. Tjah. probleem nummer 1: Ik geef mijn creditcard nummer niet door in plaintext email. Dus ik mailen over hoe ik dat anders kan doorvoeren.. voor de rest weinig van gehoord..

Wordt ik nu net gebeld op mijn mobiel met een +35 nummer.. ikke :? Wie is dat nu weer?

Krijg ik een vent van Maxtor aan de lijn met de vraag of ik de harddisks al opgestuurd heb.. "Nee, zit nog te wachten op een antwoord op een mail over de packages"
Zegt ie:"Je kan ook het creditcard nummer aan mij doorgeven"
Telefoonnr mogen verifieren en doorgegeven.. RMA omgezet naar extended RMA zodat ze eerst vervangende harddisks opsturen en dat ik de verpakingen kan gebruiken om mijn oude op te sturen.. Heerlijk..

Echt.. Maxtor _/-\o_ U is geweldig! :D

Vraag me af of Seagate of IBM ook zo'n service hebben..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Wat was er stuk, en hoeveel GB heb je teruggekregen? Of moet je het nog krijgen?

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Harddisk 1: 15GB werd wel in de bios herkend maar gaf een error "Harddisk 1 failed" en het booten ging niet door.. Werkte wel als slave, maar niet op master.. (2 jaar oud)
Harddisk 2: 30GB S.M.A.R.T. errors voor een drive van 1,5 jaar oud
Harddisk 3: 45GB ene keer wel andere keer niet herkennen in bios. Tikt ook om de zoveel seconden..

Totaal dus 90GB... Moet het nog krijgen, maar wordt vandaag of morgen opgestuurd.
Vind het dus tegek dat ik gewoon door Maxtor opgebeld wordt, en ook nog op mijn mobiel :)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 15:44

grep

meer begrep...

Nou ik kan ook een ander verhaal vertellen:

1 x prima service mogen genieten. Een kapotte HD opgestuurd, binnen 3 weken een gereviseerde weer terug. prima.
Paar weken daarna gaat een andere maxtor (nog geen half jaar oud) ook naar de knoppen. Ik die dus ook vol vertrouwen ge-RMA'd. Na ongeveer anderhalve week was mijn RMA status veranderd in 'a replacement will be sent to you within 2 working days'. Prima, niks aan de hand..........dacht ik.
Ik wacht......en wacht........en wacht........en ga eens mailen waar dat ding blijft......krijg geen antwoord, nog eens mailen............nog geen antwoord, ik bellen. Krijg ik te horen dat het nog wel een paar maanden kan duren, want ze hebben op dit moment geen vervangende schijf liggen en ze kunnen niet vertellen wanneer die er wel weer zijn :(
Dit telefoontje heeft ongeveer 2 weken geleden plaatst gevonden, dus ik hoop het beste voor je....

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Dat het lang gaat duren maakt mij weinig uit... als ik die 90GB maar terug krijg..
Zit nu toch wel te slikken met mijn 120GB..

Op de mail hebben ze van mij ook maar 1x gereageerd en daarna niet meer.. en het is nu zo omgezet dat ik eerst vervangende krijg en daarna die van mij opstuur..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neigt naar opsomtopic en er is geen sprake van een hardwareprobleem..

Sorry, maar deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.