Er zijn hier al genoeg topics geweest over MP3 spelers en NetMD apparatuur. Uit de search heb ik helaas niet mijn gewenste antwoord kunnen vinden. Ik heb het volgende probleem/dilemma:
Op dit moment heb ik een Homedeck die mij in staat stelt om mijn MP3's op te nemen op de geweldige snelheid van 1x. Mijn Portable MD speler is volledig naar mijn wens en heb er ruim een jaar geleden toch nog 650 oude hollandse guldens voor betaald. Echter dat opnemen op die minidiscjes duurt mij te lang. Ik weet dat het via NetMD dus veel sneller kan, alleen wordt mijn huidige homedeck deels overbodig.
Ik zou natuurlijk ook een MP3 speler kunnen aanschaffen, maar dit maakt echter weer mijn Portable MD-speler overbodig. Inmiddels ben ik er toch wel uit dat er iets moet veranderen, want ik heb op dit moment gewoon niet de tijd om alles rustig te gaan zitten tapen.
Ik heb dus gezocht naar mogelijke vervanging van mijn huidige apparatuur, mogelijk kandidaten zijn:
Sony MDS-NT1

Features:
- NetMD
- 24 BIT D/A Hybrid Pulse Converter
- 24 BIT A/D converter
- ATRAC Type R
- MDLP
- Gewicht: 1 kg
- Afmetingen: 152x52x255mm
Ingangen:
USB
Uitgangen:
Line out (1x), hoofdtelefoon
€269,-
Deze zou dan natuurlijk als aanvulling/vervanging van mijn huidige homedeck dienen.
Een andere mogelijkheid is een MP3 speler, zoals:
Nex IIe Digital Audio Player

Features:
Merk: Frontier Labs
Type: Nex IIe Enhanced
Geheugen: Compactflash en ondersteuning voor Microdrive
Formaten: MP3, WMA
LCD screen: 112x64 blacklit matrix display
ID3-Tag support: Aanwezig
Inter face: USB
Firmware Upgradable: Ja
Voeding: 2x AA batterijen
Speelduur: 12 uur
Afmetingen: 90 x 60 x 20 mm
Gewicht: 65 gram
Equalizer modes: 5 predefined
Signaal/ruis ratio: 95 dB
Kleur: Zwart + verwisselbare skins
Garantie: 12 maanden
Met 256 MB CF €269,-
Deze zou dan mijn Portable vervangen wat ik wel jammer zou vinden, ben er nl beetje aan gehecht geraakt
256 MB vind ik wel het minimum voor een MP3 speler, dus de prijs komt dan toch op €269,-
Ok, wijze mensen op GoT pleaze geef mij wat wijze raad. Want ik weet zelf even niet meer wat de beste keuze is. Bvd
Op dit moment heb ik een Homedeck die mij in staat stelt om mijn MP3's op te nemen op de geweldige snelheid van 1x. Mijn Portable MD speler is volledig naar mijn wens en heb er ruim een jaar geleden toch nog 650 oude hollandse guldens voor betaald. Echter dat opnemen op die minidiscjes duurt mij te lang. Ik weet dat het via NetMD dus veel sneller kan, alleen wordt mijn huidige homedeck deels overbodig.
Ik zou natuurlijk ook een MP3 speler kunnen aanschaffen, maar dit maakt echter weer mijn Portable MD-speler overbodig. Inmiddels ben ik er toch wel uit dat er iets moet veranderen, want ik heb op dit moment gewoon niet de tijd om alles rustig te gaan zitten tapen.
Ik heb dus gezocht naar mogelijke vervanging van mijn huidige apparatuur, mogelijk kandidaten zijn:
Sony MDS-NT1

Features:
- NetMD
- 24 BIT D/A Hybrid Pulse Converter
- 24 BIT A/D converter
- ATRAC Type R
- MDLP
- Gewicht: 1 kg
- Afmetingen: 152x52x255mm
Ingangen:
USB
Uitgangen:
Line out (1x), hoofdtelefoon
€269,-
Deze zou dan natuurlijk als aanvulling/vervanging van mijn huidige homedeck dienen.
Een andere mogelijkheid is een MP3 speler, zoals:
Nex IIe Digital Audio Player
Features:
Merk: Frontier Labs
Type: Nex IIe Enhanced
Geheugen: Compactflash en ondersteuning voor Microdrive
Formaten: MP3, WMA
LCD screen: 112x64 blacklit matrix display
ID3-Tag support: Aanwezig
Inter face: USB
Firmware Upgradable: Ja
Voeding: 2x AA batterijen
Speelduur: 12 uur
Afmetingen: 90 x 60 x 20 mm
Gewicht: 65 gram
Equalizer modes: 5 predefined
Signaal/ruis ratio: 95 dB
Kleur: Zwart + verwisselbare skins
Garantie: 12 maanden
Met 256 MB CF €269,-
Deze zou dan mijn Portable vervangen wat ik wel jammer zou vinden, ben er nl beetje aan gehecht geraakt
256 MB vind ik wel het minimum voor een MP3 speler, dus de prijs komt dan toch op €269,-
Ok, wijze mensen op GoT pleaze geef mij wat wijze raad. Want ik weet zelf even niet meer wat de beste keuze is. Bvd