Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en klaar. Draadjes die niet mogen zullen wel dichtgaan. Politiescanners vallen daar imo niet onder. En om nu principieel dat ook dicht te doen omdat het andere ook niet mag, vind ik een beetje een jammere reden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Politiescanners zijn zelf met wereldontvangers e.d. nog te ontvangen, dus waarom niet.
In principe is het ook openbare informatie dacht ik
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Kijk dat van die prive gesprekken, was ff leuk, maar kan niet, ten minste niet in mijn optiek, nu ben ik er zelf, en kan hem dus wegdrukken waneer we over pincodes praten, adress en telenummers, straxals ik weg ben en de scannert staat aan, kan dit niet.JvS schreef op 14 oktober 2002 @ 16:16:
moah een politiescanner is niet zo erg. Daar zijn ook nog wel draadjes over geweest in het verleden. Privegesprekken gaat tever.
Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en klaar. Draadjes die niet mogen zullen wel dichtgaan. Politiescanners vallen daar imo niet onder. En om nu principieel dat ook dicht te doen omdat het andere ook niet mag, vind ik een beetje een jammere reden.
Ging mij idd meer om hoe got aankijkt tegen de online politie scannert, en dat ik dus geen probleem, das mooi.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
hoe dan ik heb een vrij dure philips digitale getunde wereld ontvanger staat. so tell me please.Basszje schreef op 14 oktober 2002 @ 16:19:
Ik ben het met JVS eens. prive gesprekken streamen is idd niet zo erg leuk, kunnen die mensen ook niets aan deon .
Politiescanners zijn zelf met wereldontvangers e.d. nog te ontvangen, dus waarom niet.
In principe is het ook openbare informatie dacht ik. Echt gevoelige informatie gaat toch via hun computersystemen en andere middelen.
die tellefoon gespreken gaan wel wat ver om die online te zetten.
euhmmmm
Verwijderd
Volgens http://www.cbshop.com/scanner%20wetten.htm
Binnen Nederland is het toegestaan al datgene wat via de ether wordt verzonden, met behulp van scanners en andere ontvangers, op te vangen en te beluisteren.
- Ook het luisteren naar cellulaire- en privételefoonconversatie is toegestaan.
- Tevens mag men binnen Nederland luisteren naar gecodeerd data-verkeer en deze zelfs decoderen.
- De via scannerluisteren verkregen informatie mag niet aan derden worden doorgegeven.
- Het opnemen of vastleggen van dataverkeer of conversatie is derhalve niet toegestaan.
- Het is bovendien verplicht als men informatie opvangt over criminele activiteiten dit te melden aan de lokale overheid, al dan niet anoniem.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 16:30 . Reden: Meer info ]
Verwijderd
en jij kan met diezelfde wereldontvanger geen analoge toestellen horen ???Basszje schreef op 14 oktober 2002 @ 16:19:
Ik ben het met JVS eens. prive gesprekken streamen is idd niet zo erg leuk, kunnen die mensen ook niets aan deon .
In principe is het ook openbare informatie dacht ik. Echt gevoelige informatie gaat toch via hun computersystemen en andere middelen.
best knap
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.