UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Verwijderd
''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3 voor vragen over wat je het beste kan upgraden.
Ten tweede: wat voor voeding heb je dan? Kijk verder eens naar wat reviews over verschillende videokaarten met specificaties. Ik zou zeggen: kijk, vergelijk en beslis... Succes!
Ten tweede: wat voor voeding heb je dan? Kijk verder eens naar wat reviews over verschillende videokaarten met specificaties. Ik zou zeggen: kijk, vergelijk en beslis... Succes!
Het is een 135Watt voeding en hij heeft maar AGP 2X. Ik weet dat genoemde kaart 4x AGP heeft en ik wil best een beetje performance inleveren, als ie maar goed werkt. Ik wil de kaart over een half jaar in mijn nieuwe PC stoppen, waar ie wel volledig tot zijn recht komt
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Verwijderd
135 watt is te weinig.Silverback schreef op 14 oktober 2002 @ 15:31:
Het is een 135Watt voeding en hij heeft maar AGP 2X. Ik weet dat genoemde kaart 4x AGP heeft en ik wil best een beetje performance inleveren, als ie maar goed werkt. Ik wil de kaart over een half jaar in mijn nieuwe PC stoppen, waar ie wel volledig tot zijn recht komt
En de kaart zal een flinke overkill voor je systeem zijn.
als ik jouw was zou ik gewoon een nieuwe pc / hele upgrade doen. Die p3 450 mhz trekt het al niet meer en die geforce 4 die je erbij wil zetten is heel erg onnodig, een geforce 2 gts of geforce 3 ti 200 moet zat zijn... maar dan nog, je performance zal heel slecht zijn... ik zou dus gewoon upgraden naar een nieuwe... succes 
btw, je voeding zou het denk ik toch ook echt niet trekken.. 135 watt is beetje weinig
btw, je voeding zou het denk ik toch ook echt niet trekken.. 135 watt is beetje weinig
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:20:
Wat kan ik het beste hieraan upgraden Deel 3 voor vragen over wat je het beste kan upgraden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()