barracuda V benches op storagereview

Pagina: 1
Acties:

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Ik weet niet hoe lang ze al beschikbaar zijn, maar zag ineens in de database van storagereview benchmarks van de 120Gb barracuda V. Er staat nog geen vermelding op hun frontpage. Het is een beetje lastig om hier een directe link te maken, misschien dat iemand anders een trucje weet? Dus naar storagereview.com en dan in de database aanvinken voor comparison.

In ieder geval valt het me tegen; het ding is in de desktopbenches amper sneller dan de barracuda IV. Toch wil ik m wel hebben: idle noise floor van 37.8dB(A)! :9~

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-03 20:50

JustDutch

was ambtenaar :)

Forza Mucca

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:05
inderdaad, ik heb er vanmiddag een besteld voor in mijn epia systeem. performance is niet zo denderend belangrijk, die idle noise floor is gewoon ultiem. Waarschijnlijk denken Seagate's OEMs er ook zo over.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Ha, nou inderdaad. Ik dacht dat als ik die losse framelink nam dat er dan niks van de pagina layout over zou blijven.
Maar bizar... zelfde toerental, en de vorige had al een fdb motor. Dan toch nog 3dB weten te 'besparen'...
Ben benieuwd wanneer de review komt. Kan best lang duren bij storagereview; er staat echt al maaanden een Seagate U6 (5400rpm fdb) in de database die nog immer niet gereviewed is.

• P5ycho
Snap nooit waarom ze er zo lang over doen, kwestie van een uurtje gaan zitten om de review om de resultaten heen te schrijven. is toch altijd standaard gebrabbel.

• P5ycho
De review is er eindelijk.

Pagina: 1