En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ja klopt.. dit kan echt van alles zijn... ik gaf maar ff de tip om op winword te zoeken want je weet nooit..._Diederik schreef op 14 oktober 2002 @ 15:24:
maar als er een bestand wordt aangeroepen dat bijvoorbeeld een .doc of .dot extensie heeft dan start word ook op
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
kijk is in start > programma's > opstarten > microsoft office..
Er zit daar waarschijnlijk een icon van office die naar het bestandje OSA linkt.. maar als ie die niet kan vinden dan kiest ie wel eens Word of Excel.. heb ik zelf ook wel is gehad..
Post is hier wat er in die opstarten map zit..
start>uitvoeren>msconfig (nederlands)
[ Voor 0% gewijzigd door Diaboluzzz op 14-10-2002 15:41 . Reden: damn ik kan nedelrands niet schrijven :p ]
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Uitvoeren: msconfig
Kijk even onder het tabblad 'opstarten'
Daar zal het waarschijnlijk onderstaan
Lees deze ook eens:
- Software Algemeen - Policy - updated 05-10
- Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Het blijft nu gissen namelijk
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
mijn tip ook al geprobeerd?Gouldian schreef op 14 oktober 2002 @ 15:52:
office97 windows98 ik heb msconfig al doorgekeken dat was het ook niet
Geef even de complete output van msconfig - startup
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)