Toon posts:

XP pc start vanzelf weer op na het afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer 1,5 week geleden heb ik de vraag gesteld dat als ik xp afsluit deze vanzelf weer opstart. kreeg de tip op bij configuratie scherm, en system, het vinkje weg te halen dat bij fout het systeem van zelf weer gaat opstarten.
Heb ook bij msconfing geprobeert om enkele proggies uit te schakelen (oa realplayer en msn) dat deze niet vanzelf meer opstarten. Al deze acties hebben totnogtoe geen soelaas geboden.
De pc kan ik alleen met de aan/uit knop snel uitzetten voordat deze weer opnieuw opstart. Waar ik pc veel voor gebruik is het uitzenden van beelden via mijn webcam, zie www.selger.nl.
Ik heb een packard Bell pc van ruim een maand oud??
Wie kan mij helpen??
:( :( :( :( :(

Verwijderd

Misschien heel raar maar dat probleem heb ik in het verleden ook gehad.

Ik heb toen alles opnieuw (dus ook het OS) installed daarna draaide het weer prima.
(Overigens was het rebooten niet het enige probleem vandaar ik toen alles opnieuw installed heb)

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 08:22

silitek

Tubes Only

1) heb je een netwerkkaart?
2) zoja verander deze eens van PCI-slot

Hielp mij ooit van het zelfde probleem af :)

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Heb je die afsluitpatch al geprbeert uit de FAQ? Anders installeer de SP1 voor Windows XP, daarmee verhelp je ook de afsluitproblemen van XP.

Verwijderd

The answer can be found on the configuration screen under "power options" (english version).

http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q313290 :)

Verwijderd

I think anyway. It worked for me!!!
Pagina: 1