Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
This space is occupied
Verwijderd
Dbz is nu zo bekend dat ze gewoon niets meer kunnen schelen of het spel leuk en goed is. Zolang het maar over dbz gaat verkoopt het wel. Zo zijn 70% van de games voor de gba btw. (niet allemaal dbz maar ook andere dingen)Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:12:
Hopelijk komen ze binnenkort met een betere versie. VB eentje met de naam: Cell games. Ik denk dat dat goed verkoopt.
Verwijderd
Wat? Je bedoelt net als die ong. vijf DBZ fighting games die indertijd voor de SNES/Super Famicom zijn gemaakt? Die bedoel je?Ik denk als ze een DBZ game willen maken. dat het dan een fight game moet worden.
Dat word wachten op de ports... Mogen ze van me meteen de beat'em up van Gundam meenemen...
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
als ik zo lees dat die vorige prut is, is het gewoon snel geld verdienen, en dat zullen ze bij de volgende versie ook doen lijkt mij..Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:43:
Ik denk als ze een DBZ game willen maken. dat het dan een fight game moet worden. Zoals streetfighter. Dat lijkt me gaaf.
Verwijderd
ze moeten net als de classis DBZ maken op de SNES. Dat was wel lachuh... puur 2d fighting
Verwijderd
Verwijderd
Zeker wel gaaf, ik hoop dat ie zo uitkomt.
www.esforces.com
Verder zouden ze het beste een DBZ game moeten maken met die GEO-MOD engine.
( redfaction )
Als je dan je power level staat op te hogen dat er ook echt een Zwaar grote krater om je heen komt, dat zou echt gaaf zijn.
Check de nieuwe pic's
Verwijderd
Verwijderd
Voor de GBA is Legacy of Goku voorlopig de laatsteVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:57:
Op de PSX was er ook een dbz game. Dat er goed uitzag. en het speelde wel leuk. Als ze zoiets maken. Dan koop ik hem wel. Komt er trouwens nog een DBZ game aan?
Zo ver ik weet zijn er geen nieuwe in de planning
Voor de PS2 komt er wel een vechtgame van DBZ
Namelijk Dragonball Z : Budokai en die staat geplanned op 29 Nov aanstaande
Ziet er leuk uit maar het speelt wel lastig
edit hij is verboden
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Alleen is het nu geen dragonball z meer...KaMiKaZe schreef op 14 oktober 2002 @ 17:25:
Bid for power is toch wel de bekenste DBZ mod (voor quake 3)
edit hij is verboden
Wel aardig veranderd van wat ik het laatst ervan zag...Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 16:05:
Earth Special Forces , een half-life MOD.
Zeker wel gaaf, ik hoop dat ie zo uitkomt.
www.esforces.com
Verder zouden ze het beste een DBZ game moeten maken met die GEO-MOD engine.
( redfaction )
Als je dan je power level staat op te hogen dat er ook echt een Zwaar grote krater om je heen komt, dat zou echt gaaf zijn.
Check de nieuwe pic's![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maar ik had hem wel binnen 2 uur uitgspeeld
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
DragonBallz : Legacy of the Super Saiyan ofzo voor de snes is 10 x beter, probeer die es die is vet lachen, is turn based maar ik vond het erg leuk, beetje slordig uitgewerkt dat wel maar wel leuk IMO
Verwijderd
Ik hoop echt dat er nog een DBZ game uit komt. Ik denk dat heel veel GBA fans er op wachten.
Verwijderd
Verwijderd
Dragonball z collectable cardgame komt nog voor de GBA maar ik heb geen idee of het wat isVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:55:
Eigenlijk jammer dat er zo weinig spellen van uit komen.
Ik hoop echt dat er nog een DBZ game uit komt. Ik denk dat heel veel GBA fans er op wachten.
De release datum staat nog op TBA en er zijn (zover ik weet) nog geen demo's van dus kan er nog nix over zeggen
Als ik meer weet hoor je het wel
Verwijderd
Het enige wat erover bekend is is dat het nog lang duurt voordat ie uit isVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:29:
Ja ik heb het ook zien staan maar ik weet niet wat het is.
op de (interne) marketing site van Infogrames Europe staat er nog nix over
oh zal wel ff kijken als ik thuis komVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:26:
[...]
Dragonball z collectable cardgame komt nog voor de GBA maar ik heb geen idee of het wat is
De release datum staat nog op TBA en er zijn (zover ik weet) nog geen demo's van dus kan er nog nix over zeggen
ik hoop alleen dat ik de engelse versie had en niet de japanse
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Op de voorkant stond Trunks als ik het me niet vergis.
Verwijderd
DragonBallz : Legacy of the Super Saiyan <--- bestaat dat spel wel :?k kan igg niks vindenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:52:
Kheb het even gedaan, ik ben een fan van dragonballz maar tis nix , tis even leuk, 't spel is kort en de bosses zijn easy, het is constant het zelfde, lopen slaan schieten. Nee ik zou et niet kopen (of test ff met een rom)
DragonBallz : Legacy of the Super Saiyan ofzo voor de snes is 10 x beter, probeer die es die is vet lachen, is turn based maar ik vond het erg leuk, beetje slordig uitgewerkt dat wel maar wel leuk IMO
ziet er wel geinig uit maar ik snap de ballen van het kaart spel..Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:26:
[...]
Dragonball z collectable cardgame komt nog voor de GBA maar ik heb geen idee of het wat is
1 ding irriteerde me al direct.. het is soms langzaam.. je moet soms best lang wachten voordat het spel weer verder gaat (thank god voor die speedup optie in die emulator)
Bier, Whiskey en Metal!!