Hercules GeForce2 64 DDR

Pagina: 1
Acties:

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Ik ben een tijdje aan het kijken naar een (hele) goede videokaart.
Mijn ook viel op deze kaart maar ik ken het merk verder helemaal niet. Kan iemand mij wat info over deze kaart geven?
ik kan hem waschijnlijk voor f960,- krijgen. Is dat te duur?

Hercules GeForce2 64 DDR Zo stond hij in de folder bescheven.
Kan het kloppen dat dat de "3D Prophet II GTS Pro" is?

• WhiteAss
kom, ik wil eerst ff jullie mening over deze kaart horen voor ik er 1000 piek tegen aan gooi.

Verwijderd

dat is ( meestal fl 1000 ) niet te duur( wel veel geld natuurlijk ) maar ik ga een 32 mb versie kopen van hercules >:) even een paar dingen die ik heb gelezen van een zeer betrouwbare bron de 32mb versie loop op 200 mhz core clock en mem op 333
de 64 215 core clock en geheugen 366 als je nouw de 32 mb ook op het zelfde zet heb je bijna geen verschil 2 of 3 fps in quake 3 in hogere resolutie's iets meer ( ik weet niet of dit ook zo is in de winkel uitgave maar dit komt uit het blad realgamer daar testen ze altijd van die kaarten ik zouw echt de 32 mb versie kopen kost fl 799,- en die van jouw wat je zei 960 heb je dat over voor een klein beetje sneller (als je wel de core clock en mem het zelfde zet bij de 32 ) maar je moet het zelf weten als geld geen rol speeld zal ik het doen ( of zelfs de ultra >:)>:)>:) )
pro = iets sneller iets verder geclockt
gts = stanaart gewoon geclockt ( denk ik )
ps: ja er is een pro kijk zelf http://www.geforce.com/Products.nsf/GF2family.html maar dat is wel van nvidea

• WhiteAss
ben er (denk ik) achter welke kaart het is.
3D PROPHET II GTS 64MB
en niet de PRO.