Toon posts:

AGP versies

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben thuis een pentuim 3 733 mhz. Nu wil ik er een geforce 4 mx 440 inzetten (geen TI want er is heel klein budget), en de oude TNT in de grote doos de vergetelheid gooien.

Ik had gehoord dat nieuwe videokaarten niet in ouderwetse AGP poorten passen (voltageverschil zeiden ze.) Ik kan hier niets van terug vinden en vraag me of of dit een onzin verhaal is en de GF4 gewoon past of dat er echt verschllende AGP's zijn en mij toekomstige GF4 niet gaat passen.. Please somebody help me out>. :)

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:43
welke type mobo heb jij?
Nieuwe videokaarten (GF4, R250,300) passen wel in de ouwe AGP poorten hoor
Met ouwe AGP poorten bedoel ik 2x (1.5V).
Nieuwe kaarten werken niet in een AGP1x poort. die hebben een lagere voltagen (geloof ik)

Aangezien je een P3 733mHz heb je een mobo met min AGP2x, dus je GF4 MX440 zal heus wel werken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS (precies type nummer niet bij de hand ben op school :) ) maar in iedergeval AGP2, dus dat moet dan passen denk ik. TNX

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nog even opgezocht thuis, het is geen asus maar een GIGABYTE GA-6VX7-4X. In de handleiding staat:

- 1 AGP slot Supports 4X mode & AGP 2.0 compliant

Kan op dit moederbord dan de Geforce 4 MX440 AGP opgeprikt worden :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja die kan erop, dit had je trouwens ook wel zonder een topic met een beetje zoeken kunnen ontdekken :)

Dit topic is gesloten.