Ik moet als opdracht uitzoeken hoe ik een server op een andere locatie moet beheren
.
Waar kan ik beginnen met zoeken of heeft iemand tips voor mij.
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
[ Voor 0% gewijzigd door chemokar op 14-10-2002 14:19 . Reden: c vergeten ]
een W2k serverk-oz schreef op 14 oktober 2002 @ 14:17:
wat voor server is het?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dan moet je die opdracht ook uitvoeren ...Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:13:
Ik moet als opdracht uitzoeken hoe ik een server op een andere locatie moet beheren.
Tijd voor een nieuwe sig..
Vragen waaruit duidelijk blijkt dat je er niet echt je best voor hebt gedaan zijn niet gewenst. Het is niet de bedoeling om zelf achterover te gaan zitten terwijl de rest het voor je oplost. Jij hebt het probleem, dus toon ook eigen initiatief, en probeer eerst dingen zelf, en maak niet gelijk nieuwe threads als je er na 3 klikjes niet uitkomt.
Het niveauverschil in Professional Networking & Servers is groot, erg groot. Om het forum interessant te houden worden de echte newbie-vragen of op slot gezet, of gemoved naar een ander forum waar hij beter tot zijn recht komt.
Dit zorgt ervoor dat het forum niet verschrikkelijk oninteressant wordt voor Advanced Networker.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()