Toon posts:

Beheer server op andere locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet als opdracht uitzoeken hoe ik een server op een andere locatie moet beheren 8)7.
Waar kan ik beginnen met zoeken of heeft iemand tips voor mij.

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

wat voor server is het?

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 09:06
kvm switch op ip basis? bijvoorbeeld, www.cccnetworksystems.com dacht ik.

Misschien handig om te zeggen wat je prcies wil beheren, en als je je opdracht door ons gemaakt wil hebben denk ik dat je het mis hebt.

[ Voor 0% gewijzigd door chemokar op 14-10-2002 14:19 . Reden: c vergeten ]

Verwijderd

wat dacht je van PcAnywere?????? ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-04 07:40
Ik denk dat het verstandig is om even te wachten op het antwoord op de vraag van k-oz...

PC-Anywhere gaat niet werken in een non-windows omgeving....
dus idd.. wat voor server??

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
een W2k server

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er zijn tig manier om een server op afstand te beheren, en nog meer problemen die dit oplevert.

Maar als dit een huiswerk vraag is...daar zijn we hier niet voor

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Neem vnc. Daarmee kan je op elk platform wel uit de voeten. Alhoewel voor unix omgevingen ssh wel de voorkeur heeft.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:13:
Ik moet als opdracht uitzoeken hoe ik een server op een andere locatie moet beheren 8)7.
Dan moet je die opdracht ook uitvoeren ...
Waar kan ik beginnen met zoeken of heeft iemand tips voor mij.

www.google.com is een goede beginplaats.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat ik hiermee dus probeer te zeggen, huiswerk e.d. zijn er om van te leren, niet om op GoT te plakken.
Verder zit je hier in "Professional Networking & Servers" , en jou post is nou niet echt iets wat we onder het kopje "Professionel" verstaan.
Zie bijvoorbeeld ook de FAQ:
Vragen waaruit duidelijk blijkt dat je er niet echt je best voor hebt gedaan zijn niet gewenst. Het is niet de bedoeling om zelf achterover te gaan zitten terwijl de rest het voor je oplost. Jij hebt het probleem, dus toon ook eigen initiatief, en probeer eerst dingen zelf, en maak niet gelijk nieuwe threads als je er na 3 klikjes niet uitkomt.
Het niveauverschil in Professional Networking & Servers is groot, erg groot. Om het forum interessant te houden worden de echte newbie-vragen of op slot gezet, of gemoved naar een ander forum waar hij beter tot zijn recht komt.
Dit zorgt ervoor dat het forum niet verschrikkelijk oninteressant wordt voor Advanced Networker.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.