Toon posts:

Problemen met installeren TweakUI onder Win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg tweakUI 1.33 niet geinstalleerd. In de handleiding staat dat je het TweakUI dll bestand moet aanklikken. Zo gezegt zo gedaan... er komt vervolgens de melding:
"TweakUI should be run from the control panel! Would you like to install it now?"
Maar het TweakUI icoon komt niet in het control panel. Ik heb de installatie uitgevoerd onder zowel de power user als onder de administrator, beiden zonder succes. Ik heb vorig jaar dit wel zo geinstalleerd en dat werkte toen wel. Hoe krijg ik TweakUI in mijn configuratiescherm?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rechtsklikken op tweakui.inf en dan install kiezen, that should do it.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik reeds gedaan, helaas geen resultaat. Hij geeft de volgende optie's:

"Openen vanuit configuratiescherm"
"Uitvoeren als.." -> dan kiezen uit administrator of user.

Beiden gedaan, geen foutmelding maar ook geen TweakUI icoon :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt deze gedownload: www.microsoft.com/ntworks.../Networking/NTTweakUI.asp ?

Die zou het moeten doen. Log eens in als admin en doe het eens opnieuw; uitvoeren als is niet nodig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Van die URL van MS had ik het al gedownload nadat mijn gebackupte versie (die het dus wel gedaan heeft) niet werkte. Zelfde resultaat, geen resultaat.

Zoals ik al aangaf heb ik heb beide useraccounts al geprobeert (heb er twee: Xceed (poweruser) en administrator), ook dit zonder resultaat. Het is gewoon heel raar, ik heb TweakUI al 10 keer geinstalleerd en het werkte altijd. Heb ook de optie "verborgen bestanden weergeven" aan staan, alhoewel dat niks mag uitmaken.

Waarom werkt hij nu niet? :(

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:30

Arie

One Man Army

Weet je zeker dat je op het INF-bestand rechts-klikt en niet op een DLL-bestand? Dit gezien je eerste posting.

Not trying to pretend the enemy that I am.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07
dit probleem heb ik ook altijd met w2k en xp.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
Arie schreef op 14 oktober 2002 @ 15:44:
Weet je zeker dat je op het INF-bestand rechts-klikt en niet op een DLL-bestand? Dit gezien je eerste posting.
Euhmmm.. neen. Heb beide bestanden voor de zekerheid geprobeert, geen resultaat. En ik heb het vaker geinstalled. Zal SP3 eens uninstallen, dat is het enige verschil met de eerdere succesvolle installatie's

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 15:38

Krul

Holodoc

Ik heb toevallig net nog tweakUI op mijn w2k machine geinstalleerd. Je moet dus unzippen in een temp directory en dan rechtermuisknop op tweakui.inf (niet tweakui.cpl) en dan -install- kiezen. Nu kan je naar controlpanel gaan en de icon van tweakui kiezen. Gebruik trouwens dezelfde versie.

Verwijderd

Topicstarter
Krul schreef op 14 oktober 2002 @ 18:48:
Ik heb toevallig net nog tweakUI op mijn w2k machine geinstalleerd. Je moet dus unzippen in een temp directory en dan rechtermuisknop op tweakui.inf (niet tweakui.cpl) en dan -install- kiezen. Nu kan je naar controlpanel gaan en de icon van tweakui kiezen. Gebruik trouwens dezelfde versie.
Dat snap ik... echt, geloof me :)
Ik heb het al meerdere malen geinstalleerd. Ik heb dit reeds vermeld, ook het feit dat ik weldegelijk het bestand tweakui.inf aanklik. Heb zelfs voor de zekerheid de .cpl geprobeert. Volgende keer eerst even lezen wat al gedaan heb ;)

Verwijderd

kan je niet gewoon Tweak XP installeren vogens mij kan je daar precies het zelfde mee

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Kopieer gewoon alles naar je system dir, daarna de CPL dubbelklikken. Should work...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Even een behoorlijke topicschop....

Heeft iemand hier al een oplossing voor aangezien hij in deze topic niet is aangedragen? Ik heb hetzelfde probleem.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin even in een nieuw topic - dit topic is iets te oud om nog door te zetten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.