Toon posts:

twee voodoo3 kaarten koppelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan twee indentieke voodoo3 kaarten te koppelen, dit blijkt namelijk mogelijk te zijn in de voodoo familie.

Wat zijn de voordelen (betere beeldkwaliteid en veel sneller?) en waar kan ik meer informatie hierover krijgen.

voor die gene die denken wat ik nou met zo,n tweede oude videokaart moet, dit is voor mijn oude systeem. Mijn nieuwe systeem krijgt waarschijnlijk een geforce3 of een nieuwere ATI.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat je de voodoo2 bedoelt, daar bij kon dat door een SLI kabeltje tussen de 2 te prikken en dan je monitor kabel in 1 voodoo en de omluskabel van je videokaart naar je voodoo2.

Een voodoo3 is een stand-alone kaart in tegen stelling tot de voodoo2 dat is een add-on kaart een die je er bij moet prikken, de voodoo3 kan ook 2d en 3d een voodoo2 alleen 3d.

De voordelen daar van zijn dat je nu ook op 1024*768 kan draaien, en hij is dan ongevee net zo snel als een voodoo3.

Eppie

Verwijderd

Topicstarter
O dat is jammer, ik bedoelde echt de voodoo3.
Nou dan gaat het waarschijnlijk niet door met die tweede voodoo3. Dus met een stand alone kaart is het dus zeker niet mogelijk.
Dan zal ik die tweede kaart maar moeten verkopen.

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Je kan hem wel gebruiken voor een 2e monitor.

Eppie

Verwijderd

Topicstarter
Ja is misschien ook wel handig, maar zie je dan niet twee indentieke beelden of kun je ze appart aansturen, bv de een zit je mee in Word en de ander op het internet.

sorry misschien stel ik wat stome vragen, ben nog niet zo op de hoogte van bepaalde dingen.

• Frank Timmer
  • Laatst online: 22:40
Dan krijg je geen clone van je desktop, maar bijv. een desktop van 2048x768 (met 2 schermen die elk draaien op 1024x768). Ik heb dat zelf ook en het is zwaar handig!

Verwijderd

Volgens mij kan dat niet ik weet wel dat je voodoo 2 kan kopelen maar dat heeft eppie al verteld en over dat inter net en op de andere kant dat ander hoe wil je dat doen twee muizen twee toetsenborden volgens mij onmogelijk

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Voedoew3's zijn eigelijk voor AGP gemaakt,, dus je ken er zowiezo met AGP geen 2 in hange.
Voor PCI zouw ut wel kunne, maar die ken je nie koppele, zijn ze nie op gemaakt. Ken wel met voedoew2's, dan heppie SLI. maar indurdaad voedoew3 is standalone...

I see dead pixels...

Verwijderd

Grmbl, hey sebastiaan. How about hier en daar een EIND aan de zin. je verhaal is byzonder irritant om te lezen.
Pagina: 1