Color Laser Printer

Pagina: 1
Acties:

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Hallo mede tweakers,

momenteel hebben we een HP 4500DN, die is inmiddels oud, en willen we iets nieuwers.

HP heeft nu dan de 4600, maar xerox (voorheen tektronix) :) heeft ook leuke color laserjets (phaser series), hebben jullie ideeen wat een goede keus is?

Graag ook plus en min punten van printers aangeven waar die bekend zijn.

May the Force be with You instead of Bill

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:58

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Graag zelf wat zoeken, wij zijn uw helpdesk niet :(

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Is die HP 4500DN ook een colar laserjet? Zo ja, dan krijg je nog mail!

• Jedi Lord
Sparhawk:
ik open dit topic om evt van jullie ervaringen te kunnen leren, dus gaarne niet zo flame :( reageren!

DJelte:
is van het werk dus ik verkoop em niet zelf, mijn chef wel, en die heb geen verstand van hardware :), maar is idd een ColorLJ, maar reken er niet op dat het binnen 4 weken geregeld is hoor

Van die 4500 weet ik dat transparensies vaak vast gaan zitten, dan steekt i die transparanten haast in de fik, kan je de printer week gaan cleanen, dus we zoeken een printer die goed geschikt is voor transparanten

Een ander nadeel van de 4500 vindt ik dat er 4 drums in een rotatie zitten, dus dat alle kleuren 1 voor 1 op de drum worden geplaats, oa. xerox heeft het zo dat alle 4 de kleuren tegelijk op de drum worden gestampt, dit resulteerd dus ook in meer pages per min.

Verwijderd

Check your mail!

• -DEVON-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 10:04
Kijk eens bij Minolta. Die zijn hel goed en mijn ervaringen zijn dat ze beter zijn dan HP's.

• Jedi Lord
DJelte, ik heb ff me email adress gewijzigd

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:58

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Jedi Lord schreef op 14 oktober 2002 @ 14:16:
Sparhawk:
ik open dit topic om evt van jullie ervaringen te kunnen leren, dus gaarne niet zo flame :( reageren!
Rechtstreeks uit de OH FAQ

Ik zie een vet product... iemand ervaring?

Zowiezo gaan we er vanuit dat je eerst grondig hebt gezocht voordat je een topic opent, maar als je bijvoorbeeld ervaringen e.d. wilt weten over een product, zou je eigenlijk extra goed moeten zoeken. 90% van de vragen over ervaringen is met de search te vinden namelijk.

Een aantal tips:

Zoeken op Tweakers.net waarbij je zoekt op het product levert over het algemeen een aantal nieuwsberichten over het product in kwestie op. Ook even Googlen op het product en het woord review levert al een hoop nuttige informatie op, en kijken bij sites als Anandtech loont ook de moeite.

Lijkt me vrij duidelijk he? Het ging mij er ook niet zozeer om dat je om ervaringen vraagt, maar meer hoe. Je kwakt er nu ff één regeltje neer "jongens, doen jullie ff allemaal het opzoekwerk, dan kan ik lekker makkelijk beslissen.

Zo werkt het hier dus echt niet he. Als je nog niet begrepen hebt wat ik bedoel, moet je maar eens in Lieve Adjes kijken, en alle discussies over het dalende niveau eens bekijken.

En, oh, wat betreft die flame, jij vraagt in 1 regel om ervaringen, ik zeg in 1 regel dat je zelf ff lekker mag zoeken, what's the big deal :D ?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Pagina: 1