test op ander systeem, ander bordje, voeding, geheugen dan kom je er wel achter of ie dood is. Als ie dood is, is het wel jammer, goed voor een divx modje
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
een paar maanden hier ook op mijn werk (celeron 466 Mhz).. helemaal niks meer.. geen biepjes .. andere voeding hielp ook niet.. ik ben er nog niet uit.. hier niet zo hoge prioriteit...
IS het niet zo dat een aantal dingen uit te sluiten zijn als ie helemaal geen ene kick geeft? Dus dat je kan zeggen het geheugen kan niet de oorzaak zijn ofzo?
Die link is wel leuk maar dat gaat over hnagen dit systeem doet helemaal nix, geen draaiend fannetje geen brandend lampje en dat van de ene op de andere dag.
Die link is wel leuk maar dat gaat over hnagen dit systeem doet helemaal nix, geen draaiend fannetje geen brandend lampje en dat van de ene op de andere dag.
Verwijderd
Gewoon alles eruit slopen, alleen voeding, mobo, geheugen en proc erin en dan starten kijken of ie werkt. anders om beurten die 4 onderdelen vervangen en kieke wat ie dan doet.
als ie hemelaal niets doet kun je het geheugen uitsluiten, kan aan proc, mobo en vid liggen, moet fout (of geen geheugen) piept het mobo.
trek alles eruit (HDs, cdrom, brander, overige pci kaarten) en probeer een voor een dingen te vervangen, dan kom je er meestal vanzelf achter
trek alles eruit (HDs, cdrom, brander, overige pci kaarten) en probeer een voor een dingen te vervangen, dan kom je er meestal vanzelf achter
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
uhm probeer een anderebrakkie schreef op 14 oktober 2002 @ 14:35:
Kreeg net de tip van iemand dat ik dan de het 3&4 e draadje (=groene en zwarte draadje) van de atx stekker met elkaar moet verbinden dan zou de voeding stand alone moeten gaan draaien. Dit deed ie niet dus zouk nu moeten concluderen dat die voeding gaar is.
Werkt alleen als de voeding nog een ander aansluitpunt heeft, Dus de groene en zwarte connecten, weer aansluiten op je MB en opstarten. Als ie het dan nog niet doet issie inderdaad kapot. Dus m.i. nog even wachten met dichtgooien.
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
Pagina: 1