S3 en windows xp

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Ik heb een gforce2 mx400 64mb in me agp slot
nu heb ik nog een oud s3 kaartje een trio ofzo iets ;)
die heb ik in een PCI slot gedaan, maar windows xp die heeft daar dus mooi geen zin in, onder win98 werkte het wel.

Zijn hier patches voor, of andere oplossingen ?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
offtopic:
geef mij een goede reden dat je een S3 kaart weer terug in je systeem wil plaatsen, was al blij dat ik op een gegeven moment een GForce had. die S3 kaarten zijn alleen handig om mee te frituren en voor de rest hebben ze geen nut

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Probeer eens in je bios je videoadapter op PCI first te gooien, dat was de enige manier dat ik mijn S3 kaartje aan de praat kreeg onder win xp. Je AGP kaart wordt dan je secondary kaart.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• Beat691
Nou ik wil hem als 2e kaart zegmaar, dus 2 schermen op 1 pc, is handig voor webdesign, kijk bijvoorbeeld nar dreamweaver, menus op het enescherm en de werk ruimte op het andere scherm ;)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41

Meneer aard

Porsche rulez!

www.download.com is veel te vinden voor een brakke s3 virge kaart, daar heb ik de mijne van daan geplukt. werkt goed onder win XP mits je de goede drivers heb.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
Er staat me iets bvan bij dat xp minimaal 4 mb videogeheugen vraagt en die oude s3 kaartjes bieden dat niet hoor. Ik zal thuis (zit nu op school) eens kijken heb er namelijk ook nog een liggen.

Leeg

• Beat691
Lees Alstublieft ff door :)

Ik heb een kaart met 64mb dude, wil er nu een 2e bij :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
Goh, dat niemand de search gebruikt zeg...
Goh2: dat ik het zelf ook niet eens kan vinden in de search zeg...
Goh3: dat ik het zelf ook wel 100x gepost heb...
Goh4: dat ik het maar voor de 101e keer post:
Zet je S3 kaart als primary in je BIOS en wissel ze daarna in 2K/XP om. Win2K/XP wil niet werken met oude S3 kaartjes als ze als 2e videokaart staan bij het opstarten.

Verwijderd

cardinal808 schreef op 14 oktober 2002 @ 13:37:
offtopic:
geef mij een goede reden dat je een S3 kaart weer terug in je systeem wil plaatsen, was al blij dat ik op een gegeven moment een GForce had. die S3 kaarten zijn alleen handig om mee te frituren en voor de rest hebben ze geen nut
mmm, hij wilt twee beeldschermen aansluiten :Z :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.