Ik ben nu in het 2e campaign en dan daarvan de 2e level. In dit level moet je een boot stelen en dan mag je niet gezien worden. Je moet dan burger kleding aan doen. Maar waar en hoe kan ik dat vinden?
ehhmm lang niet gespeeld maar volges mij moet je die van iemand jatten en dan gewoon wapen weg en rustig lopen. Kun je misschien screenie plaatsen zodat ik me het level voor me kan halen?
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
ergens in het dorp hangt een was rek met kleren
die moet je aantrekken
die moet je aantrekken
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Dit heb ik gedaan, maar nu kom ik niet verder, elke keer als ik langs de soldaten loop wordt ik gewoon afgeknald. Dit is een zeer moeilijk level, weet iemand hoe ik dit kan halen?joostve schreef op 14 oktober 2002 @ 16:15:
ergens in het dorp hangt een was rek met kleren
die moet je aantrekken
doet t niet, sorry, ik heb t wel geprobeerdHayfork schreef op 14 oktober 2002 @ 14:05:
ehhmm lang niet gespeeld maar volges mij moet je die van iemand jatten en dan gewoon wapen weg en rustig lopen. Kun je misschien screenie plaatsen zodat ik me het level voor me kan halen?
Ik ben er mgewoon met een auto naar toe gereden. Er moet wel ergens in de buurt een auto staan waar je in kan. Natuurlijk wel met de vereiste kleren aan.
Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!
ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je je wapen weg moest doen
tenminste niet in je hand houden
tenminste niet in je hand houden
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
je moet 2 sluipschutters aan de oever zetten die het mannetje die naar de boot rent dood kunnen schieten. zorg er wel voor dat de andere 2 mannetjes de 2 sluipschutters dekken.
Pagina: 1