contact spray & pc, mengt dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.758 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Nou heb ik wat vage hardware problemen (reboot, telt daarna niet al zijn geheugen, power on -off helpt dan weer) en nu zei een kennis, probeer eens wat contact spray op de geheugens te spuiten.

Mijn vraag:
-Wat is contact spray, als ik wil zoeken vind ik namelijk niet echt iets in google.
(spray is een Halflife / CS term, en contact vind contact personen_
-Kun je het spul zo in de pc spuiten of kijk ik dan naar een vonkenregen?
-Zo nee, hoe ga je ermee om.
-wat waar hoe duur (ongeveer?)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet doen.
Contactspray is ideaal voor het schoonmaken van krakende potmeters en schakelaars; het spul geleidt enigzins, en laat een vettige rest na.
Lijkt me funest voor een geheugen-slot.

Het enige schoonmaakmiddel dat werkt in een PC is perslucht.

[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 14-10-2002 13:32 . Reden: typo's ]

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb wat problemen met mijn moederbord. Dan doet opeens het toetsenbord het niet meer.
Dan rommel ik wat aan het stekkertje en dan doet hij het weer.

Zou ik hier wat contact spray in kunnen spuiten? Want dit is echt zwaar irritant.

bij het tikken van dit berichtje is hij er dus al een keer mee uitgescheeen.

Verwijderd

wij gebruiken contact spray wel vaker..... compaq laptops hebben soms de nare eigenschap dat het beeld uitvalt / wit wordt.
als je dan die scherm contactjes / stekkers inspuit, dan gaan ze weer maanden mee zonder problemen.
Dus antwoord : ja

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 21-08-2025
Na reboot telt ie geen geheugen
Dit is altijd zo, tenminste, al zolang als ik me kan herinneren (back to 8086). Pas na een harde reboot wordt het geheugen weer helemaal opnieuw geteld.
toetsenbord
Misschien zit er wel een kabelbreuk in je toetsenbord kabel?? Probeer de kabel (vlakbij de connector) eens in een paar verschillende standen te zetten, kijken wat ie dan doet.

Happy Blessings <3

• Xavier
  • Niet online
code:
1
fsf sdf sdfdfsfsf sdfsffs dfffdfsdfdsfsdfsdfdsfdsdffffdsffffffff

Hmm na het draaien van de kabel deed hij het nog.
Ligt dus echt aan het connectie van stekker -> mobo

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Blijft mijn vraag staan, wat is contact spray,

kan iemand eens oplezen wat de officiële/handelsnaam is zodat ik kan googlen.

(Thx, geetz etc .)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
leuk_he schreef op 14 oktober 2002 @ 14:19:
Blijft mijn vraag staan, wat is contact spray,

kan iemand eens oplezen wat de officiële/handelsnaam is zodat ik kan googlen.

(Thx, geetz etc .)
contactspray is gewoon een aanduiding voor een soort product, zoals 'brood'. je vraag is dus niet echt duidelijk; er zijn duizenden producenten van het spul, en contactspray is gewoon de normale aanduiding.

bij elke electronicahandel en elke bouwmarkt hebben ze het, dus moeilijk aan te komen is het ook niet.

googlen kan ook zonder specifieke producent. google gewoon op contactspray of contact spray. (goh, dit had je ook zelf kunnen verzinnen)

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
aatos schreef op 14 oktober 2002 @ 14:25:
googlen kan ook zonder specifieke producent. google gewoon op contactspray of contact spray. (goh, dit had je ook zelf kunnen verzinnen)
contactspray aan elkaar is inderdaad de truuk. los "contact spray" levert veel zooi op. maar dat had ik al in de topic start geschreven. (DUD, dat had je kunnen lezen)

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn