Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Contactspray is ideaal voor het schoonmaken van krakende potmeters en schakelaars; het spul geleidt enigzins, en laat een vettige rest na.
Lijkt me funest voor een geheugen-slot.
Het enige schoonmaakmiddel dat werkt in een PC is perslucht.
[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 14-10-2002 13:32 . Reden: typo's ]
Dan rommel ik wat aan het stekkertje en dan doet hij het weer.
Zou ik hier wat contact spray in kunnen spuiten? Want dit is echt zwaar irritant.
bij het tikken van dit berichtje is hij er dus al een keer mee uitgescheeen.
Verwijderd
als je dan die scherm contactjes / stekkers inspuit, dan gaan ze weer maanden mee zonder problemen.
Dus antwoord : ja
Dit is altijd zo, tenminste, al zolang als ik me kan herinneren (back to 8086). Pas na een harde reboot wordt het geheugen weer helemaal opnieuw geteld.Na reboot telt ie geen geheugen
Misschien zit er wel een kabelbreuk in je toetsenbord kabel?? Probeer de kabel (vlakbij de connector) eens in een paar verschillende standen te zetten, kijken wat ie dan doet.toetsenbord
Happy Blessings <3
1
| fsf sdf sdfdfsfsf sdfsffs dfffdfsdfdsfsdfsdfdsfdsdffffdsffffffff |
Hmm na het draaien van de kabel deed hij het nog.
Ligt dus echt aan het connectie van stekker -> mobo
kan iemand eens oplezen wat de officiële/handelsnaam is zodat ik kan googlen.
(Thx, geetz etc .)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
contactspray is gewoon een aanduiding voor een soort product, zoals 'brood'. je vraag is dus niet echt duidelijk; er zijn duizenden producenten van het spul, en contactspray is gewoon de normale aanduiding.leuk_he schreef op 14 oktober 2002 @ 14:19:
Blijft mijn vraag staan, wat is contact spray,
kan iemand eens oplezen wat de officiële/handelsnaam is zodat ik kan googlen.
(Thx, geetz etc .)
bij elke electronicahandel en elke bouwmarkt hebben ze het, dus moeilijk aan te komen is het ook niet.
googlen kan ook zonder specifieke producent. google gewoon op contactspray of contact spray. (goh, dit had je ook zelf kunnen verzinnen)
contactspray aan elkaar is inderdaad de truuk. los "contact spray" levert veel zooi op. maar dat had ik al in de topic start geschreven. (DUD, dat had je kunnen lezen)aatos schreef op 14 oktober 2002 @ 14:25:
googlen kan ook zonder specifieke producent. google gewoon op contactspray of contact spray. (goh, dit had je ook zelf kunnen verzinnen)
Of hier: http://www.vielstedter.de/crc.htm
Of misschien hier: http://www.mantech.co.za/kontakt/kc-01.HTM
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Verwijderd
idd ja...als hij z'n pc omzeep wil helpen....Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:36:
wij gebruiken contact spray wel vaker..... compaq laptops hebben soms de nare eigenschap dat het beeld uitvalt / wit wordt.
als je dan die scherm contactjes / stekkers inspuit, dan gaan ze weer maanden mee zonder problemen.
Dus antwoord : ja
1 keer zoeken en dan tot de conclusie komen dat er niks te vinden is??leuk_he schreef op 14 oktober 2002 @ 14:39:
[...]
contactspray aan elkaar is inderdaad de truuk. los "contact spray" levert veel zooi op. maar dat had ik al in de topic start geschreven. (DUD, dat had je kunnen lezen)
goed zoeken is niet echt moeilijk, neem er gewoon even de tijd voor, en dan is er best wat te vinden. je had zelf ook kunnen bedenken dat bij deze zoekterm het logisch is dat je het ook aan elkaar probeert.