Toon posts:

CD writer voor weinig geld waar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:?

Het hoef geen top kwaliteit te zijn ik hoef er maar 1 cdtje p/mnd mee te branden

Verwijderd

"pricewatch"

en eventueel "vraag en aanbod" maak je medetweaker blij

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 12:38 schreef trifling het volgende:
en eventueel "vraag en aanbod" maak je medetweaker blij[/quote]Mwoah... cd-brander is denk ik wel het laatste wat ik tweedehands zou willen kopen. Zeker van een tweaker :) Die dingen zijn hoogstwaarschijnlijk bijna versleten.
Maar in pricewatch kun je vast wel een leuke brander vinden.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Nou als je maar 1 cd in de maand fikt dan zal die echt nog wel even meekunnen :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Waar wie brander er tegenwoordig maar 1 ceedee per maand :?

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik zag bij funprice.nl een brander staan in de aanbiedingen voor 299,- een 4 speed nog wel.

Eppie

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 14:29 schreef Dutchceasar het volgende:
Waar wie brander er tegenwoordig maar 1 ceedee per maand :?[/quote]Nou ik heb hier in mijn eigen computer wel een brander zitten en die fik er wat af in de maand.

Maar ik bezit ook nog een ander systeempie waar bij ik een backup mogenlijkheid nodig heb dus daar voor.

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Wij (Computer Repair Center Groningen) hebben een Ricoh 7080A 8x4x32 ATAPI R/RW Drive in de aanbieding. Hij kost F450,- Bij Funprice kost hij geloof ik het zelfde. Ik heb hem zelf ook en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.

Verwijderd

Mag ik 1 goede raad geven? Koop geen el-cheapo brander (hp, sony en philips horen daar ook bij). De kans op ellende is echt groot, ik zou wat meer uitgeven voor een merk (Plextor, Yamaha, Teac en nog een paar)
Daar heb je echt zoveel meer plezier van, die werken tenminste altijd en overal.

Verwijderd

Hier in Den Haag zit een winkel die nog een paar van die oude Philips branders heeft (2x2x6) ze kosten geloof ik 200,- of iets minder

Verwijderd

Mijn LG doet het anders prima hoor, 1 keer een misser gehad maar dat was eigen foutje

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

koop een 1 speed voor 25 gulden ergens, tja als je er toch mar 1 keer per maand mee brand :P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik heb zelf een Mitsumi 4804t, en een plextor 12/10/32.
Daarbij kan ik je zeggen dat deze mitsumi het gewoonweg perfekt doet ( o,ja 4/4/32 )
en wordt door ALLE BRANDSOFTWARE ONDERSTEUND.
de prijs voor deze brander is ongeveer 400,-,
en als je in de buurt van de oosterburen woont is dat DM 349,-
Succes...........

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 14:38
Ik heb bij Informatique de Philips 8/4/32 gehaald voor 400,- piek ofzo... doet het nu toe perfect hoor!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Die verhalen over goedkope branders is niet waar. kwa performance liggen sommige branders wellicht onder andere, maar een plextor drive is nu echt niet supergoed vergleken bij een philips hoor (wie weet komen de loopwerken uit dezelvde fabriek). Als je gewoon cd's brand doen ze het allemaal. En dat verhaat van HP, Sony en Philips, dat is onzin. HP heeft bijv een goede service. Gaat ie kapot komen ze hem bij jouw ophalen.

Plextor heeft de naam en maakt hem voor een groot deel ook waar, maar ik heb nog een simpel 2x2x6 brandertje van philips (de 3610 geloof ik. IDE)Ik heb nog nooit een foute cd gebrand. nog nooit en dan maak ik ook on-the-fly copietjes en ook die gaan altijd goed op mijn 300@450

Hop,hop,hop!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 11:59 schreef crazy_gijs het volgende:
:?

Het hoef geen top kwaliteit te zijn ik hoef er maar 1 cdtje p/mnd mee te branden[/quote]www.DES.nl
Philips 3610 (betrouwbaar, alleen 2 speed)
199,-

Verwijderd

Heb vorige week een SAF 2006+ gekocht bij ABGcomputers..
Keurig afgeleverd op de afgesproken tijd..
Prijs: 149,00 guldens.
Werkt perfect met Nero..

Verwijderd

Kijk eens op http://www.norrod.nl :)
Pagina: 1