Toon posts:

Microsoft Keyboard Internet (pro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van een plan een m$ internet(pro?) keyboard te kopen maar omdat ik een fervent tikker ben zou ik wel eerst es willen weten of er iemand van jullie ervaring mee heeft hoe goed ze wel zijn en dan nog een klein detail vraagje ik vind nergens de afmetingen van deze keyboards en deze zouden toch handig zijn om te kijken of ze passen op mijn uitschuiflade.... Iemand een suggestie?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik hen zelf de Pro, tikt heel relaxed, en heeft als extra voordeel dat mijn M$ Explorer muis rechtstreeks op de USB-poortjes op het kb zit, dus geen kabel meer naar PC. Ik zal strax ff de afmetingen opmeten en hierro posten ;)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• eppie
  • Niet online
(overleden)
ik heb zelf de gewone en ben er heel tevreden mee, typt fijn en die extra knoppen zijn wel handig.

breedte = +- 46 Cm
diepte = +- 22 Cm

Eppie

Verwijderd

Topicstarter
Thx alvast guyz voor de snelle reactie die 22 cm diepte is dat met de afneembare polsrust inclusief?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Die polssteun zit er vast aan. Dat is een van de gedachten erachter; ergonomie enzo...
Dit is ook getypt op een Natural Pro overigens :)
Tikt uiterst relaxed, en als je een beetje goed kunt typen, gaat dat alleen maar vooruit, omdat je handen min of meer gedwongen worden om op hun plaats te blijven.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die polssteunen zitten NIET vast, iig niet op de gewone (niet-pro) versie die ik heb... die moet je er los opzetten !

Verder is het een lekker bordje, lekker stil, met een vrij softe toetsaanslag. Maar daar moet je van houden.

Kaj : Internet Keyboard (Pro) != Natural Keyboard (Pro)

Virussen? Scan ze hier!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 13:46 schreef wildhagen het volgende:
Die polssteunen zitten NIET vast, iig niet op de gewone (niet-pro) versie die ik heb... die moet je er los opzetten ![/quote]Dan is dat idd alleen op de niet-Pro versie...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kaj : Internet Keyboard (Pro) != Natural Keyboard (Pro)[/quote][kijkt op de onderkant van zijn toetsenbord] Natural(R) Keyboard Pro... Nou ja, boeien...;) Als we het maar over hetzelfde plankje hebben, toch?:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Ik vind het een fijn plankje (gewone), tikt en gamed fijn, alleen de pootjes mogen steviger.....een flinke ram overleefde die niet ;) Weet iemand of je die pootjes los kan bestellen?

Flickr | Lego collectie

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de normale en de steun zit wel vast bij mij.

Eppie

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor de duidelijkheid :

dit is het Internet Keyboard (de niet-Pro):

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/products/hardware/library/images/keyboard/inetkH2.gif

En dit het Natural Keyboard :

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/products/hardware/library/images/keyboard/NKEH2.gif

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Heb zelf ook de ms internet keyboard en moet zeggen werkt fijn maar de multimediaknoppen werken alleen standaard in WIN ME !

met win98 (se) moet je een driver downloaden van +/- 20 mb geloof ik.

voor de rest zeer goed!

PRMartijn

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>met win98 (se) moet je een driver downloaden van +/- 20 mb geloof ik.[/quote]:?? Er zit een CD met drivers en software bij hoor.....

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

het zit met de Versies een beetje complex.

Oude serie (natural)
de natural Elite (ergo)
de Natural elite PRO (ergo, usb hub, inet toetsen)

Tevens komt er de nieuwe serie uit. waarvan ik de namen NIET weet.maar zijn herkenbaar aan de blauwe polssteun.

ik raad iedereen de Nat. Elit. PRo aan, niet besparen op een keyboard!
Idd die pootjes vlogen er direct af, beiden gebroken. maar goed, gebruik die sloeberige dingen toch niet.

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:35
Zijn er ook andere natural toetsenborden?
Dus niet van M$ maar van een goedkoper merk.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb hier ook dat Internet keyboard voor me liggen. Erg fijn tikplankje. Typt als een tierelier. Gebruik die extra knoppen eigenlijk nooit, maar lijkt wel interessant.

Verwijderd

Topicstarter
is 22 cm diepte van het INTERNET keyboard nu met of zonder die polssteun?
Pagina: 1