Hallo!
Ik heb mijn mobo (soltek sl-75drv4) overgeclocked naar fsb=140. Ik weet niet of dat verband heeft met het crashen van mijn videokaart, maar op een gegeven moment kapte mijn systeem ermee.... Ik heb daarna meteen mijn mobo weer terug gezet naar fsb=133. maar de compu starte echter nog maar een á twee keer op waarna niet meer.... "vage shit" ... (resetten bios werkte ook niet)
Nu heb ik er een ander agp-kaartje erin en werkt alles gewoon normaal (ook op fsb=140)
oh ja, ik had nog iets vreemds; eerder kwam er wel eens een lichte blauwe waas over het scherm, waardoor ik dacht dat het aan mijn monitor lag (zo'n trinitron 21" van dell, "dell p1110"), maar met dat andere agp-kaartje (een ati xpert 128) heb ik dat niet... "vage shit" ...
- Is mijn Nvidea Geforce 4 MX 440 overleden?
- Komt dit vaker voor?
- En hoe zit het met garantie?
Systeem (misschien heb je er wat aan?):
- amd xp 1800+ (niet unlocked, helaas
) op een
- soltek sl-75drv4 mobo (met zo'n VIA Apollo kt266A chip) met
- 256 mb ddram en een
- kapotte? geforce 4 mx 440, verder
- goeie schijf (maxtor 6L060J3) en een
- netwerkkaartje erin
B.v.d als je hier meer van weet en wilt reply-en!
Nomiz
Ik heb mijn mobo (soltek sl-75drv4) overgeclocked naar fsb=140. Ik weet niet of dat verband heeft met het crashen van mijn videokaart, maar op een gegeven moment kapte mijn systeem ermee.... Ik heb daarna meteen mijn mobo weer terug gezet naar fsb=133. maar de compu starte echter nog maar een á twee keer op waarna niet meer.... "vage shit" ... (resetten bios werkte ook niet)
Nu heb ik er een ander agp-kaartje erin en werkt alles gewoon normaal (ook op fsb=140)
oh ja, ik had nog iets vreemds; eerder kwam er wel eens een lichte blauwe waas over het scherm, waardoor ik dacht dat het aan mijn monitor lag (zo'n trinitron 21" van dell, "dell p1110"), maar met dat andere agp-kaartje (een ati xpert 128) heb ik dat niet... "vage shit" ...
- Is mijn Nvidea Geforce 4 MX 440 overleden?
- Komt dit vaker voor?
- En hoe zit het met garantie?
Systeem (misschien heb je er wat aan?):
- amd xp 1800+ (niet unlocked, helaas
- soltek sl-75drv4 mobo (met zo'n VIA Apollo kt266A chip) met
- 256 mb ddram en een
- kapotte? geforce 4 mx 440, verder
- goeie schijf (maxtor 6L060J3) en een
- netwerkkaartje erin
B.v.d als je hier meer van weet en wilt reply-en!
Nomiz