[ut2k3]LAN dedicated server vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 11:34

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
Ik heb voor unreal tournament 2003 de dedicated server gedowned en op mijn windows 2000 server gezet. Nu heb ik hierover nog wat vraagjes:

- Met ucc.exe start ik de dedicated server op, maar deze blijft proberen ut2003master1.epicgames.com te resolven. Ik heb alleen geen internet hier. Ik wil deze server alleen lokaal als dedicated server laten draaien. Hoe doe ik dit?

- Ik wil de Remote Admin pagina gebruiken, maar ik kom er niet op. Ik gebruik user Admin en password Admin. Ik heb al vanalles geprobeert. Hoofdletters, kleine letters, in ut2003.ini alle adminname en adminpass aangepast. Ik kom er maar niet op. Wat doe ik verkeerd?????

Op de officiele website wordt ik ook niet veel wijzer....

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1: Zet advertising server uit. Hij probeert contact te maken met de masterserver zodat jouw server bij de serverlist komt.

2: was laatst een topic over, ik zal eens ff zoeken :P
Ken'k niet vinden :P

🌞🍃

• Xtremelead

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
in de ut2003.ini ben ik daar niets over tegen gekomen. (het kan natuurlijk zijn dat ik niet weet hoe die optie heet :) )

Misschien nog wat nuttige info: Ik heb vorige week op unreal.epicgames.com een serial aangevraagd, maar die heb ik nog steeds niet binnen. Ik heb begrepen dat deze alleen nodig is als je je server wilt publiceren op internet. Of ook lokaal?

JA JIJ!!!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Xtremelead schreef op 14 oktober 2002 @ 13:07:
in de ut2003.ini ben ik daar niets over tegen gekomen. (het kan natuurlijk zijn dat ik niet weet hoe die optie heet :) )
In de game zelf zit die optie wel, misschien is't slim dan als je hem gewoon ingame start dan? :)

🌞🍃

• Xtremelead

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
Dat ingame lukt wel, het voordeel van de dedicated server versie van ut2k3 is echter dat het niet zoveel ruimte in beslag neemt als het spel zelf.

JA JIJ!!!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik heb dat probleem met webadmin ook, heleboel andere mensen ook als ik een beetje rond lees..

Tijdelijke oplossing heb ik gevonden door
?AdminName=Naam?AdminPassword=wachtwoorddatlangerdan5tekensis
achter de commandline te zetten (dus aan de mapname vast)

Maar je hebt dan geen admin/user groups

>>
Ik heb het ondertussen opgelost, je moet nog een paar regeltjes toevoegen/veranderen, www.unrealadmin.org is weer up, en daar staat het prima uitgelegd

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 11:43

CBA

een vat, een vat, een vat !

Xtremelead schreef op 14 oktober 2002 @ 13:07:

Misschien nog wat nuttige info: Ik heb vorige week op unreal.epicgames.com een serial aangevraagd, maar die heb ik nog steeds niet binnen. Ik heb begrepen dat deze alleen nodig is als je je server wilt publiceren op internet. Of ook lokaal?
Ja ik had deze ook niet gekregen en probeerde overlaatst opnieuw en 5 minuten later had ik em binnen :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 11:43

CBA

een vat, een vat, een vat !

Xtremelead schreef op 14 oktober 2002 @ 11:50:
- Ik wil de Remote Admin pagina gebruiken, maar ik kom er niet op. Ik gebruik user Admin en password Admin. Ik heb al vanalles geprobeert. Hoofdletters, kleine letters, in ut2003.ini alle adminname en adminpass aangepast. Ik kom er maar niet op. Wat doe ik verkeerd?????

Op de officiele website wordt ik ook niet veel wijzer....
Om op de webadmin pagina te komen tik je dit, ik heb het op deze manier ook maar toevallig gevonden: http://je_ip_adres/je_webadmin_poort/ServerAdmin/
en vergeet de hoofdletters niet van ServerAdmin ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Xtremelead

Xtremelead