Wonder boven wonder werkt het nu gewoon, alleen custom look en feels trekt hij echt niet

Ik vraag me alleen af waarom Borland hier zelf nog niet op is gekomen. Ik heb een aantal dingetjes alweer uitgeprobeerd en ik ben nog geen schokkende problemen tegengekomen (eigenlijk GEEN,

|Borland|

). Ze zullen wel zijn aan het wachten op J2EE 1.4 denk ik.
En nog ff:
Als je toch overgaat op Together waarom zou je er dan nog moeite voor willen doen?
Together is een beetje prijzig dus het is nog ff afwachten

Verder heb ik begrepen dat JBuilder (in tegenstelling tot Together) geen Eclipse ondersteuning gaat bieden omdat ze dan echt te veel om zouden moeten schrijven (en voor zo ver ik het tot nu toe kan beoordelen werkt de OpenTool API perfect). En natuurlijk zou het mooi zijn als we onze uitbreidingen voor zowel JBuilder als Eclipse (ooit in de verre toekomst

) op de markt kunnen brengen.
Ik werk zelf nu met ANT, en ik weet nu precies wat er in mijn classpath ed staat en op welke vm alles werkt. Geen onduidelijkheden meer voor mij. Ik vond JBuilder vrij onduidelijk *heb het alleen gebruikt voor gui*
Ik ben het er helemaal mee eens, maar werken in een IDE enforced nu eenmaal een beetje het gestructureerd samenwerken en het regelmatig gebruik van de CVS
nog ff een algemeen vraagje... waar zet je in JBuilder dll's voor JNI neer zodat het je app deze kan vinden?